|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!"En eksplosjon i glorete pasetell, men umulig å ikke bli i godt humør av". Jo, denne må jeg nok se. Desuten er Colin Firth med, og det holder egentlig for meg
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!
Veldig på linje med Nenne her, jeg ble virkelig positivt overrasket! Sangkvaliteten er jo ingen højdare, men stemningen og humoren er virkelig til å bli i godt humør av. Og jeg er absolutt ingen musikalfilm-fan. Kjente at jeg ble litt flau første gang de begynte å synge, men det gikk fort over. |
![]() |
![]() |
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg hadde ingen store forhåpninger til filmen, men storkoste meg sammen med en venninne - helt uten alkohyler også :shock:
![]() |
#24 |
Bedreviter
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Morgenbladet hadde en fantastisk anmeldelse av filmen i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Fantastisk anmeldelse!
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Knallomtale! Og Tommy Olsson skal man høre på. Omtalen mer enn bekreftet det jeg trodde om filmen, så jeg har nå satt den helt nederst på min liste; det vil si at jeg ikke kommer til å vurdere å se denne før jeg har sett absolutt alle andre filmer som noen gang er laget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg ble i godt humør iallefall!
![]() |
#29 |
By the Sea
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Filmen var crap.
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg diskuterte denne filmen med min far, som for øvrig elsket den, og han skrev en fantastisk anmeldelse av den til meg her om dagen:
Han kunne også fortelle meg at Mamma Mia er basert på en film fra 1968 som het "Buona Sera, Mrs. Campbell".
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Glitter: For en herlig beskrivelse av filmen! |
![]() |
![]() |
#33 |
Superaktiv
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg digger ABBA, og visste ikke helt hva jeg skulle forvente meg. Følte vel at sangene som dialoger hørtes litt teit ut, men jeg ble bergtatt. Det klødde i beina etter å danse på de to siste sangene, og neste gang tar jeg den helt ut! Da SKAL jeg danse på slutten, så får heller folk tenke hva de vil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
By the Sea
|
![]() |
|
|