Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
Ut i fra denne definisjonen er jeg ubeskjeden nok til å si at jeg ikke har feil. Rettere sagt, ingen feil som jeg selv vektlegger. 
Og det er jo strålende. Men jeg vil jo tro du er i eksklusiv klasse.
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Men jeg syns ikke det er så lett å JOBBE med det, liksom. Jeg bestilte en gang en bok, da. "Lær deg å huske bedre". Jeg ble veldig overrasket da den kom i posten. Og så rotet jeg den bort. Og så ble jeg veldig overrasket over at jeg hadde den da jeg fant den igjen. Og jeg har enda ikke husket å lese den. 
Morsomt for meg å lese, en av mine sterkeste sider er utvilsomt at jeg har en ekstremt god hukommelse. Men jeg synes ikke det er udelt positivt heller. Jeg glemmer feks aldri hva folk har gjort. Mannen min ligner mye mer på deg, og han er utvilsomt en mye mer "tilgivende natur" enn meg. (Nå må jeg jo si at jeg ikke vet om jeg vil kalle det tilgivelse når det egentlig er forglemmelse, men ... Jo, jeg må vel være såpass raus. ). Jeg må vel nesten presisere at jeg ikke går rundt å hater folk, men hvis folk har vært slepphendte med penger ol så låner jeg heller ikke bort penger til dem (med mindre jeg synes det er OK å gi vekk pengene.)
Sist redigert av him : 14-08-08 kl 09:24.
Årsak: Avsluttet parantesen
|