|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#442 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er skadet etter å vanket med homofile i mange år, er litt spesiell humor der til tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
flisespikker
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Så du mener at grunnen til at jeg aldri har hatt mannfolk hengende etter meg rett og slett er at jeg er så jævla sur? Det vil nok kunne forklare en hel del det også, ja.
![]() |
#444 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg føler meg pen, ja, hvorfor ikke ? Det finnes bare en av meg og jeg er unik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Helt konge
|
Jepp, der har du deg. Sur som ei padde, alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
flisespikker
|
Det var bedre, ja. Rett skal være rett.
![]() |
#450 |
Peppy!
|
Der ser du. Nok et bevis på min kjipe personlighet - jeg evner faktisk å fornærme når jeg prøver å si at jeg er enig i at det ikke trenger å være noe feil med looken til tross for at beilerne uteblir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
flisespikker
|
Samme her, så dermed trenger jeg heldigvis ikke late som jeg ikke er sur og gretten lenger. Fy, så slitsomt det var.
![]() |
#452 |
|
Jah, det er bra du er pen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Peppy!
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, aC, det var ikke looken som fikk meg gift heller. :gørrkjip: Mannen sa han valgte meg fordi jeg var et bra koneemne. Han hadde nok rett der, det står faktisk en eplekake i ovnen just nu, som jeg skal servere når jeg er ferdig å brette tøy. (Her trengs det faktisk ikke slenges på en smiley - I ain't kidding.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
|
Tjah, man har da en smiley for denslags også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Synes du at du er pen?Her i gården når en husmortypeting går skeis, pleier jeg spøke med at han aldri spurte om jeg f.eks. kunne lage mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
|