Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en venn, gå ofte dit ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-08, 03:26   #25
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en venn, gå ofte dit ...

Å være en "sløv venn" i perioder, går ikke inn under hva jeg kaller enveisvennskap. Vi har da vel alle perioder hvor vi ikke har tid og ork til å stille opp.

Med enveisvennskap, så mener jeg ikke at jeg teller antall ganger jeg har tatt kontakt, eller de gangene jeg har besøkt. Det blir for dumt.

De jeg har kuttet ut, har vært de som aldri svarer på sms, eller sender en sms uoppfordret, skjelden svarer når jeg ringer, og som aldri ringer uoppfordret, eller som alltid har noe annet fore når man foreslår noe. Kort og godt de som aldri gir lyd fra seg, via en eller annen kanal.

Da føler jeg meg mer som en byrde enn som en venninne, og tar ting deretter. Har jeg da tatt feil i mine følelser, så viser det seg når vedkommende tar kontakt. (noe ingen av de jeg har kuttet ut har gjort)

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.