Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 13:04   #421
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg synes ikke jeg er spesielt pen.
Har i hvert fall aldri syntes det før. Men nå har jeg fått meg ny kjæreste som er veldig ung og veldig pen, og siden jeg vet hun ikke har tatt meg for pengenes skyld (for penger har jeg dårlig med), så må jeg jo ha et eller annet positivt trekk et sted. Har bare ikke funnet ut hva det er.

Det var ikke det du sa til meg i sta. Da var du 184, blond og kjekk.
Nytter ikke leke beskjeden her altså.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:06   #422
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg synes ikke jeg er spesielt pen.
Har i hvert fall aldri syntes det før. Men nå har jeg fått meg ny kjæreste som er veldig ung og veldig pen, og siden jeg vet hun ikke har tatt meg for pengenes skyld (for penger har jeg dårlig med), så må jeg jo ha et eller annet positivt trekk et sted. Har bare ikke funnet ut hva det er.

Veldig ung? Definer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:12   #423
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det var ikke det du sa til meg i sta. Da var du 184, blond og kjekk.
Nytter ikke leke beskjeden her altså.

Nei da, det var din nye flamme, det. Jeg var bare 183, blond og kjekk, jeg.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Veldig ung? Definer.

Yngre enn deg, til og med ... 23.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:13   #424
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tor ikke jeg har svart i denne tråden før. Orker ikke bla tilbake. Jeg ser helt normal ut. På en skala fra 1 til 10, tja en 5`er tror jeg. Er ikke lubben, bare litt anorektik i høyden

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 11:00   #425
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se: Nei, jeg synes IKKE jeg er pen. Jeg synes ikke jeg er "litt pen" eller "sånn vanlig" heller. Jeg er rett og slett på "mindre pen"-siden. De gangene jeg har vært ganske slank, har jeg vært en god del penere, for da har jeg hatt veldig markerte kinnben, noe jeg kler. Men jeg har potetnese, har utstående øyne og er som regel overvektig, noe som gjøre meg veldig pløsete i ansiktet.

Jeg har heller aldri, aldri vært populær hos guttene, så det ser jeg på som et tegn på at jeg faktisk har rett når jeg påstår at jeg verken er pen eller søt.

Når jeg en sjelden gang får høre at jeg er pen, så blir jeg veldig forundret. Jeg tror ikke at de lyger til meg, men jeg blir forundret over hvor utrolig forskjellig smaken kan være.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 13:07   #426
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har heller aldri, aldri vært populær hos guttene, så det ser jeg på som et tegn på at jeg faktisk har rett når jeg påstår at jeg verken er pen eller søt.

Det har jeg heller aldri vært, men det tar jeg ikke som et tegn på noe som helst.

Gammel 10-08-08, 13:16   #427
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Populær hos en del gutter var jeg, men det var nok mye pga av at jeg hadde et blidt vesen. Var sjelden i dårlig humør, og jeg var som regel med når det skjedde noe.
Men nå har jeg vært sammen med samme mann i 12 år, så da vet man ikke hvordan man ligger an i løypen , og ikke bryr det meg heller. Har det super slik som jeg har det. En setter pris på andre kvaliteter med mennesker enn bare et pent ytre.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 14:58   #428
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt selvbilde varierer enormt, fra å føle meg grusomt schtøgg til ganske pen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 15:01   #429
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

I dag føler jeg meg forferdelig. :griner:

Gammel 11-08-08, 19:19   #430
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det har jeg heller aldri vært, men det tar jeg ikke som et tegn på noe som helst.

Tiltredes. Jeg husker jeg en gang fikk gjengitt en samtale, hvor en gift kvinne ble irritert over en meget pågående kollega. Hun spurte om han ikke heller kunne hive seg over meg, som også var der. Kommentaren hans gikk i noe slik som at jovisst så jeg bra ut, men han gadd ikke fordi jeg var så jævla sur. Så det er ikke alltid det er utseendet som stopper gutta, det kan like gjerne være en kjip personlighet. (Eller ikke-flørtende personlighet, som jeg bedre liker å kalle det. :gråstein: )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:25   #431
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Litt make-up gjør underverker for de fleste. :sminket meg i dag:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:25   #432
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig dag. Tross stalking på t-bane/butikken. Eller kanskje nettopp derfor.

Gammel 11-08-08, 19:27   #433
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Tiltredes. Jeg husker jeg en gang fikk gjengitt en samtale, hvor en gift kvinne ble irritert over en meget pågående kollega. Hun spurte om han ikke heller kunne hive seg over meg, som også var der. Kommentaren hans gikk i noe slik som at jovisst så jeg bra ut, men han gadd ikke fordi jeg var så jævla sur. Så det er ikke alltid det er utseendet som stopper gutta, det kan like gjerne være en kjip personlighet. (Eller ikke-flørtende personlighet, som jeg bedre liker å kalle det. :gråstein: )

Var noe kjent der gitt...

Gammel 11-08-08, 19:27   #434
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Dårlig dag. Tross stalking på t-bane/butikken. Eller kanskje nettopp derfor.

Kjekkas?

Gammel 11-08-08, 19:28   #435
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kjekkas?

Eh. Nei. Han stalket meg. Det kom kanskje ikke helt klart frem?

Gammel 11-08-08, 19:34   #436
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Eh. Nei. Han stalket meg. Det kom kanskje ikke helt klart frem?

Pi.. er pi..

Gammel 11-08-08, 19:35   #437
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Pi.. er pi..

Betyr det der det jeg tror det betyr?

Gammel 11-08-08, 19:36   #438
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Betyr det der det jeg tror det betyr?

:gammelt jungelord:

Gammel 11-08-08, 19:37   #439
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

:fortsatt :

Gammel 11-08-08, 19:39   #440
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Uffda.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.