Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg noen grøssere

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 10:16   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Iset - du kan da ikke mene at Nattevagten var kjedelig!?

Jeg og venninna mi så den på kino, vi satt omtrent oppå hverandre gjennom hele filmen, og aldri har turen fra Eldorado til Oslo S etterpå vært så skummel som da.
Det er en av de filmene jeg har prøvd å se igjen i ettertid, men ikke klart å gjennomføre fordi jeg vet hva slags ekkelheter som kommer.

White Noise likte jeg, The Entity og Candyman skremte vettet av meg så jeg ikke turde å gå hjem.
(Mener å huske jeg har nevnt at det var ett av mannens triks for å få meg til å overnatte da vi var nyforelskede og ikke hadde flyttet sammen ennå. )
Eller jo, jeg måtte gå hjem i mørket alene etter the Entity, det var ikke gøy.

Terror in the Attic er ekkel, men mest på det psykologiske plan.

Nattevakten var litt creepy men ikke noe mer. Men likhus-greier skremmer meg MER i dag enn før så det kan hende jeg hadde syntes den var mye skumlere i dag. Likhus.
The entity, er ikke det den gamle åttitalls-grøsseren med hun som blir voldtatt av et spøkelse? Den er jo helt latterlig, Teletubbies er mer skremmende enn den filmen der. Candyman er også kjedelig, de filmene har jeg aldri blitt noe skremt av.
White Noise er en av de filmene jeg har hatt størst forventninger til i hele mitt liv, jeg gledet meg i et halvt år før kinopremieren, hadde nedtelling og var helt gira. Mulig det som ødela filmopplevelsen, for jeg gikk superskuffet ut av salen. SNORK! Jeg skvatt jo skikkelig til tider, og den hadde også et creepy preg over seg, men stort sett var filmen elendig og jeg synes produsenten ødela noe som hadde et SVÆRT potensiale.

White noise 2 er så hårreisende dårlig at jeg ikke har ord.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.