|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er antagelig en smule skrudd, men jeg synes det er noe litt rumpehull-aktig over Angelinas munn.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Angelina hadde nok vært pen hadde det ikke vært for munnen ja
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
...om det var allment kjent hvor ofte det plutselig dukker opp jente-erotiske samtaler her på FP, ville det definitivt ført til en markant økning i antall mannlige medlemmer!
Hva betyr egentlig ansiktspen? Da jeg var gravid første gang, kunne en venninne erklære at hun og en annen venninne hadde blitt enige om at jeg sikkert kom til å få et ansiktspent barn.
Jeg blir ofte lei meg når jenter og damer undervurderer seg selv så til de grader. Selv nektet jeg å gå i bikini på stranda da jeg var 17 fordi jeg var så tjukk. Da var jeg 1.70 høy og veide 55 kilo.
![]() |
#6 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Nytt ord for den kroppsdelen er herved notert og allerede i bruk.
![]() |
|
|