|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg kjenne at eg er litt enig med deg.
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
"Fire dobbelthaker" er kanskje ikke et spesielt pent trekk, men det er forskjell på hvor stor overvekt man ser for seg, og veldig stor forskjell på hvor godt folk "bærer" ulike grader av overvekt. Jeg mener definitivt at jeg kjenner flere overvektige/lubne personer som er penere enn de aller fleste slanke mennesker jeg kjenner. Du må gjerne la være å tro meg, hvis du vil.
![]() |
#8 |
En som trener
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Kirsty Alley er en som ser mye bedre og penere ut når hun er slank enn når hun er overvektig. Det har selvsagt mye med utstråling og selvtillit å gjøre, men jeg synes også de nydelige ansiktstrekkene hennes kommer bedre fram når hun er slank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
Jeg tror deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
Jeg synes det spiller stor rolle. Jeg er mye penere når jeg er slank enn når jeg er overvektig.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Ikke jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fornøyd
|
Som om jeg skulle ha sagt det selv.
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg synes dessverre ikke at jeg er pen. Tror aldri jeg har følt at jeg har vært det heller, jeg har alltid følt meg rar og feit. Det i seg selv er jo litt ironisk, siden jeg har gått opp og ned 30 kg de siste årene.
![]() |
#14 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Dei fleste dagar ser eg heilt ok ut, nokre dagar er eg pen og andre fullstendig usynlig. Sjølvbiletet har blitt bedre med åra, og eg har blitt betre til å ta til meg kompliment. Så er eg og kvitt colabunn-brillene og dei hissigaste kvisene
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns jeg er akkurat passe pen. Klager ikke og har et ok selvbilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|