Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 17:53   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

I mine øyne henger (desverre) vekt og penhet sammen. Mest på meg selv (heldigvis).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:59   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Heilt på normalen syns eg.
Vekta har ein del å si her og. Hadde eg vore 10 kg lettare kunne eg nok svart ja.

Gammel 03-08-08, 18:00   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

I mine øyne henger (desverre) vekt og penhet sammen. Mest på meg selv (heldigvis).

Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. Tror heller ikke at så mange overvektige hadde følt seg så j**** da.

:kaster bombe:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 18:05   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Synes du ikke jeg er pen?

Droppet du parantesen med vilje?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Look who's fishing now.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 18:20   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Droppet du parantesen med vilje?

Selvsagt.

Gammel 03-08-08, 19:16   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. Tror heller ikke at så mange overvektige hadde følt seg så j**** da.

Eg kjenne at eg er litt enig med deg. Ikkje at eg meine at overvektige ikkje kan vere pene, men i mitt haud så henge det også sammen. Som Liven er det primært i forhold til meg sjøl eg tenke det slik, men det slår meg at eg tenke slik i andre tilfelle også.

Gammel 03-08-08, 19:37   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten.

"Fire dobbelthaker" er kanskje ikke et spesielt pent trekk, men det er forskjell på hvor stor overvekt man ser for seg, og veldig stor forskjell på hvor godt folk "bærer" ulike grader av overvekt. Jeg mener definitivt at jeg kjenner flere overvektige/lubne personer som er penere enn de aller fleste slanke mennesker jeg kjenner. Du må gjerne la være å tro meg, hvis du vil.

Gammel 03-08-08, 19:43   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsty Alley er en som ser mye bedre og penere ut når hun er slank enn når hun er overvektig. Det har selvsagt mye med utstråling og selvtillit å gjøre, men jeg synes også de nydelige ansiktstrekkene hennes kommer bedre fram når hun er slank.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:11   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Fire dobbelthaker" er kanskje ikke et spesielt pent trekk, men det er forskjell på hvor stor overvekt man ser for seg, og veldig stor forskjell på hvor godt folk "bærer" ulike grader av overvekt. Jeg mener definitivt at jeg kjenner flere overvektige/lubne personer som er penere enn de aller fleste slanke mennesker jeg kjenner. Du må gjerne la være å tro meg, hvis du vil.

Jeg tror deg. Slank er ikke automatisk det samme som pen heller.

Men jeg sikter mer til de som sier vekten på en person ikke avgjør om vedkomne er pen eller ikke i det heletatt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 19:51   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det spiller stor rolle. Jeg er mye penere når jeg er slank enn når jeg er overvektig.

Når jeg er slank og veltrent kan jeg kle meg i hva som helst og det sitter fint. Da er jeg nemlig usedvanlig velproporsjonert og alt sitter som støpt. Det er klart at det er penere enn å vasse rundt i telt.

Det er også som MinaX sier slik at ansiktstrekkene er mye tydeligere når man er slank. Jeg kler det i hvert fall ikke dobbelthaker.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:24   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller.

Jeg syns jeg er grei nok, en og annen gangen mer fornøyd enn andre ganger.
Jeg sier takk om noen sier jeg er det, og sier som amor: "Jeg er den jeg er"

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:40   #12
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Når jeg sier at skjønnhet og vekt ikke henger sammen for meg, er det slettes ikke for å være PK. De jeg synes er pene, har bare den riktige cocktailen av tiltalende ansiktstrekk, fine farger og utstråling. Det er klart det ofte er flatterende å være slank, men det hjelper ikke det spøtt å være slank om cocktailen mangler. For noen er det også mer flatterende å være litt rundere, og jeg har møtt mange som etter mine begreper er direkte vakre, men som samtidig er langt utenfor slankhetsidealet.

Som om jeg skulle ha sagt det selv.
Jeg glemmer aldri ei dame jeg så på et utested en gang. Hun var godt overvektig, men en av de peneste jeg har sett.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 21:17   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dessverre ikke at jeg er pen. Tror aldri jeg har følt at jeg har vært det heller, jeg har alltid følt meg rar og feit. Det i seg selv er jo litt ironisk, siden jeg har gått opp og ned 30 kg de siste årene.

Hvis noen gir meg et kompliment for utseendet, så tror jeg som regel at de prøver å være høflige. Jeg synes det er lettere å ta imot komplimenter for hva slags person jeg er, altså at jeg f.eks er omtenksom.

Gammel 03-08-08, 22:14   #14
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Dei fleste dagar ser eg heilt ok ut, nokre dagar er eg pen og andre fullstendig usynlig. Sjølvbiletet har blitt bedre med åra, og eg har blitt betre til å ta til meg kompliment. Så er eg og kvitt colabunn-brillene og dei hissigaste kvisene .

Gammel 03-08-08, 22:35   #15
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns jeg er akkurat passe pen. Klager ikke og har et ok selvbilde.
Sliter litt med vekta da, skulle gjerne lagt på meg litt. Når jeg er for tynn så syns jeg ikke jeg er pen. Fordi jeg ikke trives.

Jeg tar til meg komplimenter på en grei måte tror jeg ...
Noen ganger blir jeg glad og tar det fint, andre ganger kan jeg bli litt småforlegen og flau.

I går fikk jeg mange komplimenter for håret mitt. Det var hyggelig.
I samme selskap fikk jeg høre at det var sååå pent å være slank osv osv.
Det liker jeg ikke så godt å høre. Det som var enda verre var neket som satt like ved og sier til noen andre mens hun himler med øynene:

"INGEN kler å være tynne ...".

Takk for den liksom. Som om det hadde vært akseptabelt om jeg sa det motsatte ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.