![]() |
#221 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Så det er her dere er!
![]() |
#222 |
Epikur
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg var forresten veldig fornøyd med å bli eldre, for da jeg var noen og tjue, bitteliten, blond, søt og barmfager, ble jeg konstant undervurdert. Nå er jeg eldre, større og skumlere og det passer meg veldig bra.
![]() |
#223 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Har vanskelig for å ta i mot komplimenter men takker høflig. Lita/søt og nett fikk jeg ofte høre før. Å kalle meg selv pen har jeg problemer med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er penest inni. |
![]() |
![]() |
#225 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Jeg får vel si noe her før Skilpadda begynner å furte i den andre tråden. |
![]() |
![]() |
#226 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har aldri syntes jeg har vært pen. Men mer sånn søt og rar. Noe som passer meg bedre. :vil for Guds skyld være spesiell:
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 03-08-08 kl 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er stortsett fornøyd med mitt eget utseesnde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Tja, sånn passe. Jeg synes jeg er penere i speilet enn på bilder så jeg har vel et forvrengt bilde av meg da.
![]() |
#231 |
Epikur
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Utrolig mye barnslig komplimentsfisking i tråden. Føler meg hensatt til ca 5 klasse en gang på åttitallet.
![]() |
#232 |
Epikur
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Eller er det ikke legitimt å mene at man er pen? Er det kvalmt, selvgodt og "du skal ikke tro du er noe"?
![]() |
#233 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen?Er det ikke legitimt å (oppriktig) mene at man ikke er pen?
![]() |
#234 |
Audacious
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg er kanskje ikke pen, men synes jeg er ganske søt, i hvert fall med farger jeg kler og nyvasket hår osv. Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank, men må innrømme at jeg synes jeg er penere i ansiktet når jeg veier 15 kg mindre enn jeg gjør nå. Da er jeg fortsatt sterkt overvektig, men som sagt har jeg ikke likhetstegn pen = slank.
![]() |
#235 |
Epikur
|
Joda, men jeg ser jo flere her, som jeg har møtt og VET er objektivt pene, som omtaler sge selv som mindre pene, og da er det 1) rosfiske eller 2) helt skrudd selvbilde.
![]() |
#237 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Jeg tror dessverre dette ligger dypt befestet i den norsk folkesjelen.
![]() |
#238 |
© All rights reserved
|
Nei, det synes jeg ikke det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|