Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 00:15   #181
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg syns jeg er pen, men stort sett ser jeg bare kviser/sår/arr og ser også at andre stirrer på det samme og da er jeg bare stygg. På sånne dager kan jeg la være å gå på butikken selv om ungene trenger mat. Sender noen andre.
Men så har jeg dager der jeg makter å sminke meg så til de grader at jeg føler meg smashing.

Gammel 03-08-08, 00:15   #182
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Fnis. Egentlig er jeg så naiv og lettlurt at jeg kommer sikkert til å ende opp med å spandere ei øl uansett.

Ditto.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:19   #183
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Her var det fjas, ja!! Endelig fant jeg dere.

Saklig: Pen? Jeg? På gamle bilder kan jeg se at jeg slett ikke så verst ut, blid og søt om ikke annet, og jeg hadde vel "draget" nok til å ha litt sjøltillitt. Nå, mange kilo etter, ser jeg fortsatt at jeg er søt i ansiktet på en god dag, men det beror gjerne på humøret. 5-åringen min sier forresten daglig at jeg er penest i verden. Dessuten kan jeg umulig være voksen, for jeg ser jo ut som en ungdom. Å, så glad jeg er i den gutten.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:21   #184
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg er ikke særlig pen. Noen ganger er jeg litt søt dog.

Jeg er ikke stygg, men høys ordinær på en måte.

Ca 4 ganger i året har jeg styggdag, da syns jeg selv at jeg er så stygg at jeg blir direkte sur om folk sier jeg er pen, det er de dagerne da huden min føles som sandpapir, håret minner om stålull og poserne under øynene ligner på noe man får kjøpt for 70 øre på butikken. De er ofte disse dagern når jeg heller ikke finner et eneste fint plagg i garderoben min, all sminken har blitt gammel og ekkel over natten og buksene er for stramme.

Sist redigert av Lenam : 03-08-08 kl 00:33.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:22   #185
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er jeg den eneste som ikke fjaser her? :twilight zone:

Jeje. Jeg synes forresten Nicole er smashing. :datapunkt:

Snakk om å møte seg selv i døra.

Jeg er enig da.. ikke ang Nicole, men det andre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:23   #186
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg kan tro at folk mener det, men jeg kan ikke dy meg for å tenke at folk i såfall har litt lav standard...

Eller at du har for høy standard. Eller at de ser det du ikke ser i speilet.

"Jaggu bra hun er smart for hun er i hvertfall ikke pen"

Jeg synes jeg hører slike uttallelser like mye som jeg hører andre veien.

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det er ikke en metafor, nei. Jeg skal lage en skilpadde i pappmasje slik at den kan være sparebøsse for ferieturen til neste år, som antakelig blir til et Skilpaddested.

SÅ kreativt. Og det midt på natten til og med. Hvorfor må det gjøres ferdig nå i natt liksom?

Ang. det med å være fotogen og sånn, så mener jeg bestemt at de som ikke er det, er det pga tankene de har om seg selv og(/eller) om man er redd for kameraet og hva det skal fange opp.

Jeg har lest endel sitater av modeller som sier at kunsten er å tømme hodet sitt helt for tanker når de skal fotograferes. Det er jo egentlig ganske logisk, for sammen med tankene våre, følger det følelser, og sammen med dem, så følger det en kroppsholdning og ansiktsuttrykk. (Bare prøv å senke skuldrene, slapp av, se opp i taket med det største smilet en kan få til som om en er veldig veldig lykkelig, og så prøv å bli nedfor, og legg merke til hva dere gjør med kroppen, ansiktet og tankene. Alt henger sammen. Smilende slik klarer en ikke å bli nedfor uten å endre de andre tingene. Og tømmer en hodet helt, så er ingen av de negative uttrykkene der, og det vil dermed ikke fanges opp på bildet. Er man bekymret for hvordan en ser ut og har negativ erfaring med seg selv på bilder og ikke liker å bli tatt bilde av, så vil man bli stiv i masken, anspent i kroppen, og dersom en smiler, så gjør en det gjerne sammen med et bekymret uttrykk slik at det blir påklistret, og så blir det veldig rart. )

Gammel 03-08-08, 00:30   #187
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg er kommet så langt med meg selv at jeg synes selv at jeg har et vakkert indre, noe som for meg er det viktigste med et menneske. Utvendig synes jeg ikke at jeg er pen, men det er også uvesentlig for meg.

Du er pen både inni og utanpå du skal jeg si deg.

Gammel 03-08-08, 00:37   #188
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Du er pen både inni og utanpå du skal jeg si deg.

Du er nå den søteste du snuppa.

Gammel 03-08-08, 00:39   #189
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er helt grei, lixom.

Jeg er derimot litt sur. Vi har nettopp sett "No country for old men", en kritikerrost film jeg virkelig gledet meg til. Men, jeg glemte jo at det nye nå er filmer med unhappy ending, evt. ingen ending i det hele tatt. Det var akkurat som de kjørte rulletekst da de slapp opp for penger. Fryktelig irriterende, var meningen at vi skulle tenke oss til en slutt? Ville jeg absolutt tenke hadde jeg leid en bok i stedet.

Jeg var og en smule sur etter å ha sett den.

Det har i ettertid blitt en spøk hos oss om vi ikke helt vet hva vi skal finne på en kveld " Nei, vi skulle ikke bare sett "No country for old men" da? "

Gammel 03-08-08, 00:40   #190
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nei jeg synes ikke jeg er pen.

Men gubben sa at jeg var det nå da, tror han har baktanker i kveld

Gammel 03-08-08, 00:52   #191
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Jeg er vel fornøyd, alt fungerer som det skal og ifølge 6-åringen har jeg gode myke pølsearmer

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:54   #192
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er farget av at jeg, som nevnt, har modellvakker familie og sett hvordan deres hjerner og personlighet har blitt kraftig undervurdert pga. pent utseende. Jeg har selv hoppet rett i salaten og tenkt "nek" om ei jeg ikke kjente spesielt godt, fordi hun er høy, vakker, blond og modell. Det viser seg at intelligensen og personligheten hennes ikke er noe å kimse ad, og jeg gjetter på at jeg ikke bare har hatt vanvittig flaks som har møtt på den lille promillen av vakre mennesker som ikke er "korte".

Ja jeg tror nesten du må være farget av dine egne opplevelser for jeg synes jeg stadig vekk ser at du hopper litt opp og ned fordi noen har sagt noe sleivete om pene eller tynne mennesker.
Selv er jeg veldig fotogen, har alltid vært det. Men det faller meg ikke inn å irritere meg over Albertines innlegg, det er jo en humoristisk tone i det.

Gammel 03-08-08, 00:57   #193
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det?

De har vokst opp med mørkerom i huset, og et stadig krav om å smiiiiile.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:00   #194
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror nesten ikke det finnes noen forklaring på det å være fotogen. Mine tvillingjenter, like gamle og like høyt elsket. Den ene av dem fotogen, den andre; overhodet ikke.

Sånn har det vært siden de var helt nyfødte, merkelig!

Gammel 03-08-08, 01:06   #195
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvis noen sier til deg at du er pen, klarer du å tro på dem? Eller avfeier du det?

Vel. Jeg syns ikke jeg er stygg, men jeg syns ikke jeg er pen heller. Noen ganger syns jeg det, når jeg har ordnet meg og sånn. Men for tyve kilo siden var jeg ikke så verst. Men jeg har sjarm, da. Har jeg hørt.

Gammel 03-08-08, 01:06   #196
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Så for deg er det likhetstegn mellom pen og slank. Gjelder dette bare for deg selv, eller alle andre også?

:lurte meg inn i tråden igjen selv om spørsmålet ikke var til meg: For meg er det nesten likhetstegn mellom dette i min egen bedømmelse av meg selv, men det er ikke med på den måten når jeg ser på andre. Da er det en merkelig miks av smil, kroppspråk, farger, klesstil, holdning, ansiktstrekk, "struktur", kroppsfasong, hudfarge og -glød som spiller med. Jeg klarer heller ikke å se forbi hvordan noen snakker og oppfører seg. Det er mulig dette spiller inn når jeg synes at alle venninnene mine er veldig pene?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Angelina Jolie synes jeg er pen, mens mannen synes ikke det.

Da synes jeg du skal høre mest på Angelina, mannen din har jo giftet seg med deg så helt galt kan det vel ikke være?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Men gubben sa at jeg var det nå da, tror han har baktanker i kveld

Neida, jeg har sett bilder. Eventuelle baktanker er vel bare en bonus

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvorfor må det gjøres ferdig nå i natt liksom?

Jeg har prokrastinert. Jeg er B-menneske. Jeg vet ikke. :blondere:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:08   #197
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med riktig sminke kan jeg kanskje se litt søt ut, men pen? Overhodet ikke.

Gammel 03-08-08, 01:09   #198
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

:

Da synes jeg du skal høre mest på Angelina, mannen din har jo giftet seg med deg så helt galt kan det vel ikke være?

Det eneste som aldri forandres på en kvinne er fornavnet. Mens resten, serru...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:10   #199
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ang. det med å være fotogen og sånn, så mener jeg bestemt at de som ikke er det, er det pga tankene de har om seg selv og(/eller) om man er redd for kameraet og hva det skal fange opp.

Jeg tror ikke det kan være den eneste forklaringen, i alle fall. En ting er at en del ikke greier å posere avslappet og gi et godt inntrykk når de skal fotograferes, og da spiller sikkert de tingene du nevner inn. Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten. Og det henger hverken sammen med "egentlig utseende" eller selvbilde/selvtillit, etter min erfaring. Noen fremstår bare som mye penere i virkeligheten enn på bilder, og noen fremstår ofte som penere på bilder enn de gjør "live".

Gammel 03-08-08, 01:11   #200
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

De eneste bildene jeg synes jeg er rett-rundt-hjørnet-for-pen på er de hvor jeg har anstrengt meg masse for å tenke på hvor glad jeg er i fotografen, eller den jeg er avbildet sammen med.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.