|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns jeg er pen, men stort sett ser jeg bare kviser/sår/arr og ser også at andre stirrer på det samme og da er jeg bare stygg. På sånne dager kan jeg la være å gå på butikken selv om ungene trenger mat. Sender noen andre.
![]() |
#183 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Her var det fjas, ja!! Endelig fant jeg dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
awesom
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg er ikke særlig pen. Noen ganger er jeg litt søt dog.
Personality Goes a Long Way. Sist redigert av Lenam : 03-08-08 kl 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Live and let live
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Eller at du har for høy standard. Eller at de ser det du ikke ser i speilet.
Jeg synes jeg hører slike uttallelser like mye som jeg hører andre veien.
SÅ kreativt. Og det midt på natten til og med. Hvorfor må det gjøres ferdig nå i natt liksom?
![]() |
#187 |
awesom
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)
Du er pen både inni og utanpå du skal jeg si deg.
![]() |
#188 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)
Du er nå den søteste du snuppa.
![]() |
#189 |
awesom
|
Jeg var og en smule sur etter å ha sett den.
![]() |
#191 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er vel fornøyd, alt fungerer som det skal og ifølge 6-åringen har jeg gode myke pølsearmer |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Helt vanlig
|
Ja jeg tror nesten du må være farget av dine egne opplevelser for jeg synes jeg stadig vekk ser at du hopper litt opp og ned fordi noen har sagt noe sleivete om pene eller tynne mennesker.
![]() |
#194 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg tror nesten ikke det finnes noen forklaring på det å være fotogen. Mine tvillingjenter, like gamle og like høyt elsket. Den ene av dem fotogen, den andre; overhodet ikke.
![]() |
#195 |
frakoblet
|
Vel. Jeg syns ikke jeg er stygg, men jeg syns ikke jeg er pen heller. Noen ganger syns jeg det, når jeg har ordnet meg og sånn. Men for tyve kilo siden var jeg ikke så verst. Men jeg har sjarm, da.
![]() |
#196 |
Vaklende
|
:lurte meg inn i tråden igjen selv om spørsmålet ikke var til meg: For meg er det nesten likhetstegn mellom dette i min egen bedømmelse av meg selv, men det er ikke med på den måten når jeg ser på andre. Da er det en merkelig miks av smil, kroppspråk, farger, klesstil, holdning, ansiktstrekk, "struktur", kroppsfasong, hudfarge og -glød som spiller med. Jeg klarer heller ikke å se forbi hvordan noen snakker og oppfører seg. Det er mulig dette spiller inn når jeg synes at alle venninnene mine er veldig pene?
Da synes jeg du skal høre mest på Angelina, mannen din har jo giftet seg med deg så helt galt kan det vel ikke være?
Neida, jeg har sett bilder. Eventuelle baktanker er vel bare en bonus
Jeg har prokrastinert. Jeg er B-menneske. Jeg vet ikke. :blondere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
flisespikker
|
Jeg tror ikke det kan være den eneste forklaringen, i alle fall. En ting er at en del ikke greier å posere avslappet og gi et godt inntrykk når de skal fotograferes, og da spiller sikkert de tingene du nevner inn. Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten. Og det henger hverken sammen med "egentlig utseende" eller selvbilde/selvtillit, etter min erfaring. Noen fremstår bare som mye penere i virkeligheten enn på bilder, og noen fremstår ofte som penere på bilder enn de gjør "live".
![]() |
|
|