Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En barnevennlig storby i Europa?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 18:37   #5
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En barnevennlig storby i Europa?

London er alltid fint, synes jeg. Ellers er Berlin en by som kan tilby massevis av moderne kunst, alt fra små gallerier til de større museumene. Det er mange parker, Zoo, små kanaler osv som er hyggelig å besøke med barn. Kul shopping i massevis, se for eksempel denne linken for en oversikt: http://www.berlin2day.com/index (NB, fungerer ikke optimalt i Firefox). Toppetasjen på KaDeWe har fantastisk utvalg i mat, dersom man vil shoppe denslags (men dyrt). Av mat finnes det meste, jeg vil i alle fall anbefale å spise søndagsbrunch på Berlinervis. . Jeg har ingen hotelltips på stående fot, men ville nok ha valgt en av bydelene i øst eller Mitte for sjarmens skyld og heller tatt turen over til vest for å kikke, for eksempel til Savignyplatz. I Mitte og østover finnes mange hyggelige små gater og plasser med morsomme butikker og kafeer (men det gjør det snnsynligvis i hele byen).

Og ellers synes jeg Palma høres deilig ut, da får man både sol og bad og by (kanskje ikke så mye bad på vinteren, men i alle fall behagelig temperatur?). Det samme gjelder Barcelona, men jeg er mer i tvil om hva man kan gjøre med fireåringer der, bortsett fra å gå på stranden og i parken.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.