Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor i verden skal vi gifte oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-08, 09:50   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i verden skal vi gifte oss?

Lykke til!!

Og takk for mange gode tips. :er i samme situasjon selv:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 11:03   #22
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Gode venner av oss giftet seg i Lisboa, og leide feriehus rett utenfor byen, ved sjøen, etterpå. Veldig vellykket, og vi som var med på moroa (forlovere) fikk en fin helg i byen etter vielsen.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 11:18   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lyst til å fornye bryllupsløftene i Las Vegas. Med Elvis som prest! Bare sånn på pur moro.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 11:27   #24
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med valget!

Jeg skal i bryllup i sjømannskirka i New York i oktober. Broren min skal gifte seg der og vi får nok litt spesialbehandling. Kaka husmoren lager er i allefall kjempegod.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 15:44   #25
Tucec
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
Tucec har et hav av muligheter foran seg
Standard

Søsteren min er bryllupsplanlegger i Roma Sjekk ut siden hennes: http://www.italienskebryllup.com/index.asp Litt dyrere blir det sikkert, men hun vet alt man må ha i orden før vielse og ordner med det byråkratiske Det er et kjempe fint sted å gifte seg. Ikke bare mulig på abassaden og sjømannskirke der..

Tucec er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:22   #26
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ingrid-lille giftet seg vel på en strand i Thailand, om jeg ikke husker feil?

Jo, hun gjorde det. Jeg kjenner også noen andre som har giftet seg der, og det ser utrolig romantisk ut på bildene. Det er sjømannspresten i Bangkok som visstnok bruker mye av sin tid til å reise rundt i Thailand og vie nordmenn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.