Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Elendig husmor

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 14:46   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Dette er tråden hvor jeg hører hjemme. Vi har egentlig vaskehjelp, men vi har ikke re-engasjert henne etter at vi flytta. Det var så mye rydding som må gjøres før hun kommer Jeg tror egentlig at jeg også hadde klart å gjøre vaskejobben selv hvis mannen hadde ryddet så bra for meg også (det er han som er sist ut døra om morgenen). Men det gidder vi ikke ....... traff vaskehjelpen på bussen her om dagen, så når vi begynner å jobbe fullt igjen så er hun på plass.

Ble veldig sliten av å lese den bloggen. Noen folk har bare uendelig mye mer energi enn meg. Hun må ha baby som sover VELDIG mye.

Min bestevenninne fra barndommen støvsuger tre ganger om dagen og vasker gulvene hver kveld. Dette er helt sant. Hun får sånn ro i sjelen av å gjøre rent, påstår hun. Jeg tør ikke invitere henne på besøk lenger, for jeg har jo hørt hvordan hun omtaler andres rotehus (og disse "rotehusene" er 1000 ganger mer ryddige enn min leilighet).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.