Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en skriver eller en leser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 10:46   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en skriver eller en leser?

Jeg er nok primært en skriver. Men jeg er sjelden trådstarter, jeg henger meg bare på de trådene jeg syns er interessante. Og de finner jeg normalt sett på "uleste innlegg", og vurderer ut i fra overskrift. Ikke spennende? Da åpner jeg dem ikke en gang.

Men så må jeg si... alle som sier "jeg leser mer enn jeg skriver" - det gjør vel alle? Det er da vel ikke mulig å gjøre motsatt? Med mindre man altså bare starter tråder og skriver innlegg og ikke leser svarene da.

Når jeg sier at jeg primært er en skriver så er det til tross for at jeg altså "leser mer enn jeg skriver". Er tråden interessant, så skriver jeg vanligvis. Er den ikke interessant har jeg avgjort det senest etter å ha lest ett innlegg.

I RL er jeg nok litt motsatt. Jeg er en prater, for all del, men jeg lytter nok forholdsvis mer der enn på nett.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.