Sv: Re: Sv: Re: Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)
Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.
Jo, hvis du hadde glemt barnet ditt i en bil i solsteken i mange timer, som førte til en slik grusom død, da er du jammen meg dømt i mitt hode.
Det kunne ikke skjedd hvem som helst, det er bare tull, vi er nok mange som aldri har verken glemt ungene, eller forlatt dem i bilen under noen omstendigheter foreks.
Det går virkelig ikke ann å skylde på stress eller glemsomhet, det der er helt utilgivelig og fryktelig tragisk.
Ingen som skylder på noe vel, det er vel heller fakta. Få foreldre går fra barnet lenge i bilen, uansett vær.
Klart det er utilgivelig og tragisk, men det at mange foreldre verken har ment å gå fra barnet og i allefall IKKE drepe det mener jeg er formildene jeg da. Etter å ha sett denne ene oppegående og høyst normale pappan på tv den gangen, hvordan han måtte leve med dette og hvor uforstående han var til at det faktisk skjedde, så er jeg sikker på at mange kunnet komme til å ta livet i sitt eget barn ved et uhell. For det er det det er snakk om oftest. Oppegående og normale foreldre driter seg ut de også innimellom. Dessverre.
|