Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg din drømmeveske?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 22:43   #21
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din drømmeveske?

Strålende tråd for en som skal kjøpe seg en ny og ekstra kul veske snart.

Gammel 22-07-08, 22:47   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ønsket meg en Mulberry Seth leeeenge....vil ha den både i brun og sort.

Gammel 22-07-08, 23:28   #23
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne var skikkelig fin!

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:37   #24
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ramlet akkurat inn på sidene til Mandarina Duck (takket være en annen tråd her inne ...), og falt litt for denne:

Hvis jeg kjøper dyre vesker, er de uten unntak svarte og så enkle som mulig, med plass til A4-format. Sånn sett er denne veldig "meg". (Det hender jeg er litt smågal og kjøper noe skikkelig fargesterkt og dillete også, men i så fall vil jeg ikke bruke mange penger på det.)

Hadde jeg vært lottomillionær, derimot, kunne jeg nok tenkt meg å kjøpe for eksempel disse:

... sånn bare for gøy, liksom.

(Og der fant jeg jammen en sånn "gøy" og billig veske som jeg bare må ha ...)

Denne:

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 01:52   #25
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

ja, takk!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:04   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikler på denne ja, men det er helt uaktuelt! Har jo kjøpestopp på slike "unødvendigheter"

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:45   #27
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Liker veldig godt RIKA vesker, har denne i brunt

Gammel 24-07-08, 00:19   #28
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Ok, har sniki litt her og jeg har aldri hørt om RIKA-vesker, men nå vil jeg ha en!!! Har ikke kjøpestopp, men har ikke akkurat hatt en kjøpestart heller så ikke stor sjanse for at den havner i min favn. Lov å drømme da...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.