Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilke bøker skal du lese i sommer?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 22:52   #33
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?

Har lest:
Ungdomsboken Demontyven av Darren Shan - for å følge med på hva barna leser. Ganske artig bok, faktisk, men noe naiv i stilen.
The Host av Stephanie Meyers, en SF som jeg likte, særlig fordi vaskeseddelen ikke stemte så bra. Gode menneskeskildringer, spennende om rett/galt og at svart/hvitt ikke finnes.

Holder på med:
Novellesamlingen The Mammoth Book of Extreme Fantasy, redigert av Mike Ashley. Mange, gode forfattere jeg ikke har fått med meg tidligere. Og en dørgende kjedelig novelle.

Skal lese:
Lord of the Rings av JRR Tolkien. Denne har jeg lest rundt ti ganger på norsk. Sist for fire-fem år siden. Nå skal jeg lese den på engelsk, for første gang (jadda, jeg er litt treg av meg).

Elsker å lese i ferien når døgnet er slik det skal være: Våken om natta og sove til langt på dag. Kan ikke si at jeg sover bort dagslyset heller, her jeg befinner meg 70 grader nord.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.