Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket hotell i Trondheim skal jeg velge?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 10:24   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim skal jeg velge?

Har ikke Royal Garden blitt litt harry med åra, da? Jeg synes i alle fall det hadde klare tendenser til det allerede i 1998. Det var noe annet da samboeren og jeg overnattet der på hybeljakt i 1992 - da var det nytt og heftig. Jeg synes Bakeriet er et hyggelig hotell.

Mannen og jeg skal for øvrig også på helgetur til Trondheim i august, for å feire 10 års bryllupsdag på gamle trakter.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 10:31   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Royal Garden har jo basseng, noe som jo kan være ok med barn. Men jeg ville ha gått for Bakeriet. Liker Homehotel konseptet med kveldsmat osv.

Det jeg har sett av rom på Grand Olav er veldig bra det også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 10:31   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du må uansett bli med Kirsebær på rockekonsert.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Med femåring på slep. Neppe.

Du, Den "rockekonserten" jeg tok med aC på kunne fint ha passet for 5åringen din. Det var stor underholdning, og nesten litt eventyrfortelling over det hele...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men nuh avsporer jeg så til de grader, bare for å mobbe Bæret.

Damn. Oh, Lord. Filler'n.

(Det var det vi ble enige om at var mine ord, var det ikke?)

Gammel 16-07-08, 12:36   #24
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Royal Garden har jo basseng, noe som jo kan være ok med barn. Men jeg ville ha gått for Bakeriet. Liker Homehotel konseptet med kveldsmat osv.

Det jeg har sett av rom på Grand Olav er veldig bra det også.

Grand Olav har vel pusset opp? Bodde der for to år siden og da var det virkelig nedslitt og vi måtte gå over på Bakeriet for å få frokost.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 12:39   #25
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Grand Olav har vel pusset opp? Bodde der for to år siden og da var det virkelig nedslitt og vi måtte gå over på Bakeriet for å få frokost.

Om du måtte spise frokost på bakeriet var det definitivt noe spesielt.

Helt ærlig så er min erfaring en del år gammel.

Gammel 16-07-08, 12:45   #26
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Om du måtte spise frokost på bakeriet var det definitivt noe spesielt.

Helt ærlig så er min erfaring en del år gammel.

Det var nok pga oppusssing. Jeg ble svært skuffet over å bo der da de ikke hadde opplyst på forhånd at endel av servicen ikke var tilgjengelig.
Men utifra bildene de har lagt ut så ser det jo svært så nytt og forandret ut.

Gammel 16-07-08, 12:49   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk for tips, alle sammen. Mulig det blir Royal Garden. Bare for å ha vært der én gang, liksom.

Litt sent men:

Jeg vil anbefale Bakeriet jeg altså, jeg har sovet der mange ganger, og badene pleier ikke å være shabby, heller pleier det ikke å være bråkete. Men jeg pleier å ringe og spesifisere at jeg skal ha et stille rom (vet ikke om det har noe å si).

En fordel med Bakeriet er at de har kveldsmatbuffet, og jeg synes det er veldig praktisk å slippe å gå ut og spise hver gang jeg er der.

Gammel 16-07-08, 13:04   #28
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har ikke bestemt meg, så det er bare å pøse på med tips.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 13:15   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo mange hoteller som er hyggelige og fine, men jeg tenker at Bakeriet er kanskje ikke først og fremst et barnevennlig hotell, er det det da?
Jeg har et inntrykk av at det er litt mere tilrettelegging for barn på de store hotellene?

Gammel 16-07-08, 13:33   #30
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er jo mange hoteller som er hyggelige og fine, men jeg tenker at Bakeriet er kanskje ikke først og fremst et barnevennlig hotell, er det det da?
Jeg har et inntrykk av at det er litt mere tilrettelegging for barn på de store hotellene?

Jeg synes kveldsmatbuffeten gjør bakeriet veldig barnevennlig jeg....

Gammel 16-07-08, 15:19   #31
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi bestilte hotellrom på Scandic (husker ikke navnet) like ved Trondeim Torv i går, det så veldig barnevennlig og fint ut. Men nå skal vi bare være der en natt.
www.scandic.no

Gammel 22-07-08, 16:42   #32
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og vinneren ble ..... *drum roll*

Clarion Collection Hotel Grand Olav

Hva som gjorde utsalget? Tør jeg å innrømme det?

DVD spillere på alle rom samt fri leie av filmer fra vårt DVD bibliotek er noe av det vi kan tilby alle våre gjester.

Sånn i tilfelle femåringen våkner tidlig, vi ikke har noe å finne på og det bøtter ned, osv. osv.

Dette likte jeg også:

Alle priser inkluderer økologisk frokost; inkl. friskpresset appelsin juice og mulighet til å steke ditt eget egg. Vi byr også på kaffe, frukt hele dagen vafler ml. 15 - 18 og kveldsmat fra 18 - 21.

Gammel 22-07-08, 16:43   #33
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Gode argumenter for å velge.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 16:53   #34
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde vi det ikke fint på P-hotels da? Neida, det høres ut som om du har gjort et godt valg. DVD-spiller og flott økologisk frokost høres deilig ut.

Gammel 23-07-08, 14:15   #35
Michelle
X First Lady

Standard

Kos dere i byen vår

Gammel 23-07-08, 15:07   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Kos dere i byen vår

Det er nå litt min by, også da. Jeg er tross alt født og oppvokst der.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.