Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reaksjoner på hemmelig bryllup?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 22:15   #34
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?

Vi giftet oss "i hemmelighet"i juni. Kun oss, barna og to forlovere som visste om det. Da vi fortalte det til familie og venner på lillebrors navnefesst 10 dager senere var det kun positive tilbakemeldinger å få. Vi har jo tross alt vært sammen i 14 år og jeg tror ikke at noen forventet at når vi endelig tok skrittet fullt ut så ville det bli et kirkebryllup. Da kjenner de i alle fall ikke oss. De eneste litt "negative" tilbakemeldingene kom fra et par venninner, som hadde forventet bryllup og fest, men som nå ikke fikk det. Men det ble bare med et par halvsure kommentarer før alt var som normalt og de gratulerte oss.

Jeg skjønner ikke hva folk tenker når de blir sure for at noen velger å gifte seg i hemmelighet. I mine øyne så er en ekteskapsinngåelse noe mellom de to involverte og overhode ikke en selvfølgelig anledning for alle andre til å delta. Det handler om de to og deres ønske om å være sammen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.