Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 00:56   #101
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Må bare nevne en ting jeg synes er harry, nemlig mobilholder i beltet

Gammel 22-07-08, 00:57   #102
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bor også rett ved Harryland, og det hender vi reiser på harrytur, så du er ikke alene, Jessica. Men handleturene er ofte mer praktisk rettet, enn selve harryfaktoren (bedre utvalg enn i Norge, ikke mye kjøttbolle, røyk og ølhamstring nei..).

Også har jeg gode sko, komfortable klær, lettvindt frisyre. Billig mat? Nja, alt er relativt. Jeg ser ikke på meg selv som så veldig harry, selv om andre mer enn gjerne får synes hva de vil om det.

I dag reiste jeg forresten innom nærbutikken i en halvslitt joggebukse jeg hadde hatt på meg siden i morges, en sliten collegejakke, slitte joggesko, usminket med ugredd hår i en rufsete hestehale. Og jeg møtte kjentfolk også. Tror det er mer godtatt på landet enn i byen, her tror jeg det skal mer til for å virke harry enn å vise seg offentlig i husmortøyet.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 11:25   #103
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[quote=Madam Mim;1097358]Jeg anser meg som trygg på meg selv, gir stort sett beng i hva andre mener og ante ikke at det var harry. Hva med oss som liker dyr vin, muggen ost, klassisk musikk og tykke bøker, da? quote]

Jeg å liker klassisk musikk, og jo tykkere bøker bøker jo bedre, men med nok harryfkatorer til å være blodharry er jeg nok fordet.

Kanskje du er ett Harry-prospekt?

Gammel 22-07-08, 12:49   #104
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan mene at Louis Vuitton er harry. Se her !!

Er det harry??

Eller er det at enkelte setter fake-LV-vesker i assosiasjon med harrydame som har handla LV-vesken sin i plæstikk på charterferie i Tyrkia iført trekvart-lange bukser, "Too sexy for this shirt"-logo med Prince-sigaretter i strandveska (som for anledningen er en Rimi-Pose).....?

Gammel 22-07-08, 13:13   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel noe med den pinlige flashingen av logoen, gjerne i kombinasjon med solbriller med stor Dior-logo, øredobber med CC-logo, tja, i det hele tatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:18   #106
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan mene at Louis Vuitton er harry. Se her !!

Er det harry??

Eller er det at enkelte setter fake-LV-vesker i assosiasjon med harrydame som har handla LV-vesken sin i plæstikk på charterferie i Tyrkia iført trekvart-lange bukser, "Too sexy for this shirt"-logo med Prince-sigaretter i strandveska (som for anledningen er en Rimi-Pose).....?

Ekte LV-vesker er harry. De er stygg, har logoen smurt over hele vesken ("Se, så dyr veske jeg har. Se, så rik jeg er") og man betaler mer for merket (for å vise seg) enn det kvaliteten på vesken tilsier.
Jeg har råd til ekte LV, men aldri i verden! Heller pose fra Rimi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 17:04   #107
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Nå skal det dog innrømmes at jeg, som i utgangspunktet trakk disse veskene inn i diskusjonen, fortsatt er litt usikker på om de kan kalles harry eller bare veldig, veldig langt unna min smak.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:09   #108
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli Harry?

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Enda bedre: Grandis på julaften.

Det er jo ikke harry Det er bare stusselig

Gammel 22-07-08, 18:26   #109
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er vel noe med den pinlige flashingen av logoen, gjerne i kombinasjon med solbriller med stor Dior-logo, øredobber med CC-logo, tja, i det hele tatt.

Nettopp.
Jeg så en fyr, ca 20, på puben, som tydelig syntes han var Guds gave til Kvinnen iført en svart skjorte med et glorete motiv + et digert D&G-emblem i fargerike paljetter på hele skjorteryggen.
Det falt inn under min definisjon på harry, og jeg og mannen holdt på å le oss fillete.

Gammel 22-07-08, 18:33   #110
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå skal det dog innrømmes at jeg, som i utgangspunktet trakk disse veskene inn i diskusjonen, fortsatt er litt usikker på om de kan kalles harry eller bare veldig, veldig langt unna min smak.

Alt som er langt unna min smak er harry.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:06   #111
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Alt som er langt unna min smak er harry.

Jeg ville gjerne tro det selv også, men det holder vel å si at noen kompiser av meg faktisk ga meg Harry som kallenavn i slutten av tenårene.
De syntes vel ikke at utslitte trange dongeri, skinnjakke, naglebelter og cowboyboots var spesielt hipt eller smakfullt.

Gammel 22-07-08, 19:08   #112
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

De syntes vel ikke at utslitte trange dongeri, skinnjakke, naglebelter og cowboyboots var spesielt hipt eller smakfullt.

Jeg lurer egentlig på om ikke du er en av mine nærmeste venner?? Du er opprinnelig fra Østlandet, ja?

Gammel 22-07-08, 19:44   #113
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg lurer egentlig på om ikke du er en av mine nærmeste venner?? Du er opprinnelig fra Østlandet, ja?

Nei, men jeg bodde på Østlandet fra 1989 til 1996.

Gammel 22-07-08, 19:49   #114
turi
representert

Standard

Da kjenner jeg deg, garantert!!

Gammel 22-07-08, 21:37   #115
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, ekte Louis Vuitton er minst like harry som fake-varianten, brukerne skjønner det bare ikke selv. Det er ikke classy og smakfullt å digge noe kun fordi det koster mye penger og fordi det har klistret så store logoer på seg at ingen skal gå glipp av hvor mye det kostet. Det er like harry som å ikke klippe av taggen på ermet på dressen, som forteller hvilken designer det er.

Jeg syns alle designerplagg med digre loger på er harry. Man tror liksom at det er unikt fordi det er dyrt, også er det like masseprodusert som hvilke som helst andre kjedeklær.

Nettopp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:43   #116
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen synes jeg er harry, er det bare fordi de ikke skjønner stilen. :arrogant:

Nå begynner jeg å tro at jeg kanskje kjenner deg også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:48   #117
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå begynner jeg å tro at jeg kanskje kjenner deg også.

Gammel 22-07-08, 21:53   #118
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Tjoa, den kombinasjonen er jeg enig, men da er vi inne på den harry-varianten jeg nevnte over her, som tror alt dreier seg om å flashe logoer. Man kan være litt diskret, og ha et tilbehør av gangen. Less is more...

Gammel 22-07-08, 21:57   #119
Elin

Elin sin avatar

Standard

Ekte LV-vesker er harry. De er stygg, har logoen smurt over hele vesken ("Se, så dyr veske jeg har. Se, så rik jeg er") og man betaler mer for merket (for å vise seg) enn det kvaliteten på vesken tilsier.

Neida, ikke alle LV har logo smurt ut over hele vesken...og en ekte LV-tilhenger har nok både vesker med og uten flashende LV-logo på.
Du har rett i at man betaler en formue for navnet ja, men kvaliteten ER god. Det kan ingen ta dem på.

Gammel 22-07-08, 22:08   #120
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, ekte Louis Vuitton er minst like harry som fake-varianten, brukerne skjønner det bare ikke selv. Det er ikke classy og smakfullt å digge noe kun fordi det koster mye penger og fordi det har klistret så store logoer på seg at ingen skal gå glipp av hvor mye det kostet. Det er like harry som å ikke klippe av taggen på ermet på dressen, som forteller hvilken designer det er.

Men dette gjelder da virkelig ikke bare de som flasher merke-klær, eller for den saks skyld vesker. Hva tror du et menneske som kjøper bare Arne Jacobsen og Le Corbusier vil signalisere? "Se hvor god smak jeg har, se hvor dyre møbler jeg kan kjøpe. Se hvor rik jeg er!"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.