|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittVi skal i barnedåp på søndag. Det kunne ikke falle meg inn å klage på utvalget av kaker, uansett hva de serverer.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittDessuten - hvis du bor i nærheten av Mrs. Lee, syns jeg dere burde utveksle tjenester ved den slags anledninger. Neste år har vel dere familieselskap med kun kort tid imellom, hva med å bake litt til hverandre, eller hjelpe hverandre med det dere er flinke til?
|
|
|
|
|
#24 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favoritt
Da må du også passe på at de ikke har trillet ut kransekaka i mel, sånn som jeg gjorde.
|
|
|
#25 |
|
Einsam
|
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittBruker heller bringebær enn jordbær, blir ikke fullt så søtt! Og gjerne et lag med bær og krem, og et lag med vaniljekrem, eller krem med litt valnøtter. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Prematurmamma
|
Vi bor et stykke fra hverandre, men vi er jo "familie", og Isetfamilien er selvskrevne gjester ved alle slike anledninger. Hun bakte jo brownies til vår dåp, og jeg skal lage potet- og rekesalat til hennes. (Eller vil du jeg skal lage kake i stedet?)
|
|
|
|
#27 |
|
VeloppDragen
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
VeloppDragen
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittEtt lag med jordebær, ett lag med most banan, pyntes med kiwi og raspet sjokolade. går heller ikke av veien for vaniljekrem. :man sikler for når man er på lavkarbo:
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det velger du selv.
|
|
|
#31 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittDet høres sikkert nokså merkelig ut, men mine favoritter av marsipankakefyll, er enten krem med multer i, eller krem iblandet hjemmelaget rabarbrasyltetøy. Det blir så friskt og deilig. Helt himmelsk!
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittHar ikke lest alle svarene, men jeg liker best bringebær og vaniljekrem inni kakene. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittJordbær (hjemmelaget syltetøy eller ferske som man "rører" litt) og banan.
|
|
|
|
#34 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittKaka di blir sikker god, men sørg for å ha noe annet enn søte kaker. Jeg setter stor pris på litt snacks sammen med alt det søte. Jeg forlangte det i min mors 50-årsdag selv om søsteren min som er kokk sa at det kun skulle være pene kaker på bordet. Jeg putta snacksen oppi ett par fine skåler, og mange av gjestene satte pris på det. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittJeg liker godt kombinasjonen krem,marsipan og skogsbær. Er litt tradisjonell på fyllet, og liker ikke for mange kombinasjoner på én gang. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Helt vanlig
|
Hva er snacks da; potetgull?
|
|
|
#38 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva fyller man i en marsipankake? Kom med deres favorittSaltstenger i glass på kakebordet. Det hadde jeg likt!
|
|
|
![]() |
|
|