Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 00:06   #10
tiril
Passiv

Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

August er bedre, altså ... Hm. Da har vi ikke ferie lenger, så det utgår vel. Men bekymringsfullt det der med fellesferie og køer. Billetter til nattshowet er for øvrig fortsatt å oppdrive, jeg sjekket like før jeg skrev innlegget.

Jeg er i aller høyeste grad lunken, og lener meg til at det altså er flere som synes Sabeltannshowet er unødvendig. Det er også dåneverdig at en slik tur skal koste 10.000 kr for tre dager. Men så var det det der med enebarn som naturligvis skal skjemmes bort etter alle kunstens regler. Vi tok en tur på zoologisk museum i dag, og det gjorde liksom ikke helt susen for hans vedkommende.

10 000??? For en fam på 3???
Vi låg ei veke i telt når vi reiste med gutten vår,då var han 6. Betalte mellom 90 og 150 kr natta på overnatting. Var vel en dag i parken, og på eit sabletann show. Men trur neppe vi brukte 10 000 på turen. Og vi var på ferie i ei veke med rå stramt budsjett. Riktignok 6 år sidan så ting er jo blitt dyrare, men 10 000 på 3 dagar synes eg høyres helt vilt ut. Kva er inn i dei kronene, tenker du på å overnatte på Hotellet rett ved parken? Har hørt at det er steindyrt..

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.