|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær i begravelse, igjen
Jeg synes absolutt at saanne slags kommentarer er riktige i en traad om antrekk, men muligens upassende akkurat for denne situasjonen (begravelse). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Synes du det? Da har vi ulik oppfatning. Jeg synes ikke hva du mener man skal bruke tid og tanker på er særlig vesentlig i en slik tråd.
![]() |
#3 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær i begravelse, igjenDet og tenke på hva man skal ha på seg syns jeg viser respekt for den døde og den nærmeste familie. Men jeg syns ikke det skjørtet passer seg. Jeg syns man i all hovedsak skal gå for mørke farger ,brunt,grått,svart,marineblått etc. Og evt hvit skjorte.
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær i begravelse, igjenJeg for min del ville gått for svart skjørt. Hadde nok ikke reagert selv om andre hadde kommet i det du la ut bilde av, men for min egen del kler jeg meg mørkest og mest mulig kjedelig i en begravelse (som jeg heldigvis ikke har vært i mange av).
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Klær i begravelse, igjenMed svart overdel kan jeg ikke forstå at du ikke skal kunne bruke skjørtet på bildet. At man ønsker å føle seg vel, i et skjørt som passer, og ikke er for stort, er i min verden langt fra "å pynte seg".
Hvorfor dét, egentlig? (Kjedelig, altså?) Jeg ser helt klart poenget med å la den rosa strutsefjærboaen ligge igjen hjemme, men at man med vilje skal kle seg kjedelig, det kan jeg ikke begripe.
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Jeg er enig med turi. Jeg synes forøvrig det er viktigere at man har noe som er fint og pyntet på seg, uten at det blir feststemt, enn at man har noe som er kjedelig. Jeg mener absolutt at man viser mer respekt for avdøde ved å ville se ordentlig og pen ut enn å ville se kjedelig ut.
Jeg har gode minner forbundet med de klærne jeg har hatt på meg i begravelsene til de som har stått meg nær. Når jeg bruker de igjen så tenker jeg ofte litt på den som gikk bort, og minnes de fine tingene ved sermonien, og ved den avdøde.
![]() |
|
|