Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 09:56   #581
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Timberland korte støvletter, HH dunjakke og masse hvite tennissokker (som han bare må ha på jobben , han er baker)

Takk for at du presiserte hvorfor, jeg ble vettskremt og trodde hvite tennissokker var på vei inn igjen.

Gammel 17-11-06, 09:57   #582
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg og vil ha iMac til jul...
OK foreldre du har da!

Det ble bittelitt shopping idag også. I styrtregnet i Oslo ble jeg så våt og klam og sur at da jeg så at den lokale sjappa hadde fått inn nok en ladning med Ilse Jacobsen'er så grabbet jeg med meg et par. Jeg får dem jo over leggene mine, så bare det i seg selv er jo god nok grunn til å hamstre sånt!

Mine er Brann-røde, da - kule!

Kule, men jeg har skikkelig ûberkule, fra Kookai
HAdde jeg ikke hatt de hadde jeg nok kjøpt noen makne i sort eller hvitt fra I.J.

Gammel 17-11-06, 09:58   #583
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Takk for at du presiserte hvorfor, jeg ble vettskremt og trodde hvite tennissokker var på vei inn igjen.

Han har absolutt HELT FORBUD mot å bruke de ellers
Kun på jobb, skikkelig ugglybuggly.
Men skjønner at de er gode og passende til bakerhabitten hans

Gammel 17-11-06, 10:25   #584
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

pippo: Jeg kjøpte gardinene på Hansen & Dysvik. Jeg er usikker på om det er en kjede som finnes andre steder enn i Grenland?
De kostet kr 198,- pr høyde for lengde 210.
(grei pris for meg som må ha seks høyder...)

Takk! Vi har Hansen og Dysvik her også. Skal ta meg en tur og titte. Har vært "overalt", men kun funnet med mønster. Blir spennende.

pippo er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 11:27   #585
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte julegave til min kjære her om dagen

Timberland korte støvletter, HH dunjakke og masse hvite tennissokker (som han bare må ha på jobben , han er baker)

Satset du på ekte dun ?

Gammel 17-11-06, 11:33   #586
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Satset du på ekte dun ?

Jeg vet ikke helt hva slags type dun det er i Helly Hansen jakkene, men den "duner" helt sikkert
Det er jo godt og varmt med dun, selvom de "duner"

Gammel 17-11-06, 11:38   #587
tutta
Passiv

Standard

Hvis ikke jeg husker feil mener jeg at jeg så den hos Chicas og Venner i Jacob Aallsgt.

Takker Da sjekker jeg det ut i morgen på en helt alene dag med tutta i Bogstadveien Tuttamannen har nemlig vært i Roma siden tirsdag og jeg har vært hjemmealene med sykt barn, som har vært hjemme fra parken.

Gammel 17-11-06, 11:45   #588
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne til lillesøster.

007 er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 13:32   #589
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Kjøpt julekjole hos TinTin
De hadde julepriser nå

Fra Malene Birger

Og denne silkeblusen jeg skal ha til sort bukse, også fra malene Birger

Disse to plaggene kom på totalt 1456,- NOK
Da er den svenske mva trukket fra og prisen er inkl frakt fra Sverige
Jeg fortoller selv inn i Norge

Odd Molly skjørtet jeg kjøpte fra samme sted kom på 280,- i toll og avgifter

Gammel 17-11-06, 13:35   #590
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøpt julekjole hos TinTin
De hadde julepriser nå

Fra Malene Birger

Og denne silkeblusen jeg skal ha til sort bukse, også fra malene Birger

Disse to plaggene kom på totalt 1456,- NOK
Da er den svenske mva trukket fra og prisen er inkl frakt fra Sverige
Jeg fortoller selv inn i Norge

Odd Molly skjørtet jeg kjøpte fra samme sted kom på 280,- i toll og avgifter

Nydelig!! Spesielt blusen

Gammel 17-11-06, 13:43   #591
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært på handlings i dag. Skal på julebord i kveld og skal ha på meg en brun, enkel kjole, som jeg stasher opp med dagens kjøp:
Øredobber, smykke, armbånd, belte og en liten veske, alt i gull.

Gammel 17-11-06, 14:12   #592
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er jeg ferdig med en lang ønskeliste til jul. Det kunne vel egentlig stått "alt fra Odd Molly"
Kjøpte tøfler i julegave til en som står meg nær, handler visst mye tøfler om dagen jeg!

Dette kjøpte jeg på House of Oslo, Illum bolighus i går, slenger det med selv om det strengt tatt er interiør
Kjevle som en venninne ønsker seg:

Telysholder fra Royal Copenhagen

Har en trollhasselgren i en stor glassvase, som jeg kan feste mange små lysholdere på. Jeg kjøpte to nye i går, de andre er slike gamle som de brukte på juletreet før elektriske overtok.
Lysholder med sølvfugl fra Royal Copenhagen:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bird (200 x 347).jpg (5,6 KB, 9 visninger)
emm er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 14:17   #593
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angelique: Den kjolen var bare, hva skal jeg si, helt utrolig lekker! Send meg PM når du blir lei den

emm er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 17:17   #594
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Angelique: Marlene Birger kjolen var nydelig! Hvor, hvor?

Gammel 17-11-06, 17:39   #595
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hurra ! Da har endelig OM 223A kommet. Den er helt og aldeles nydelig, selv om jeg trodde den var helbrun og grunnfargen viser seg å være koksgrå. Lekre detaljer. Takk Helena ! Sparte vel en 500 kr. i forhold til Nadine's priser - fant samme genser hos dem, men i andre farger. Den kostet 1900 kr., ialt har jeg betalt en 1400 kr. for denne her, og da er toll og moms inkludert. Samt at jeg har genseren i de farger jeg ønsker !

Håper den ikke blir for ille til å nuppe...

Gammel 17-11-06, 18:09   #596
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Angelique: Marlene Birger kjolen var nydelig! Hvor, hvor?

Her http://www.tintinofscandinavia.com/

Gammel 17-11-06, 18:11   #597
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hurra ! Da har endelig OM 223A kommet. Den er helt og aldeles nydelig, selv om jeg trodde den var helbrun og grunnfargen viser seg å være koksgrå. Lekre detaljer. Takk Helena ! Sparte vel en 500 kr. i forhold til Nadine's priser - fant samme genser hos dem, men i andre farger. Den kostet 1900 kr., ialt har jeg betalt en 1400 kr. for denne her, og da er toll og moms inkludert. Samt at jeg har genseren i de farger jeg ønsker !

Håper den ikke blir for ille til å nuppe...

En jakke jeg kjøpte hos Cornelias Hus kosetet 1499,- der og koster 1495,- hos Helena
Men når man omregner og trekker fra mva og toller inn selv, har jeg funnet ut at det blir rimeligere
Kommer bare til å handle Odd Molly og Malene Birger på de svenske sidene fremover

Gammel 17-11-06, 19:38   #598
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå var jeg lei av å aldri ha mobildekning, så jeg bestilte akkurat ny telefon, en LG CU500. Hadde Nokia fra før, og har egentlig sverget på at jeg aldri skal bruke noe annet, men de er visst ikke laget for USA, man får nesten ikke dekning. Dette landet her, altså, med alle sine sære standarder. Etter Motorola er visst LG det store her borte, hadde nesten aldri hørt om det før, jeg.

Gammel 17-11-06, 23:43   #599
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Datteren min sin dress revnet i går, hadde egentlig gjort sitt da, dette var andre året hun hadde den (en HH), så på jobben i dag kjøpte jeg en reima dress til henne, mørk grå nederst og rosa oventil.
Da var det jubel når jeg kom hjem, for sånn hadde hun ønsket seg (to av hennes venniner har lik).

Nå får jeg 30%, så dressen ble ikke så dyr.

Har ikke bilde av den.

Therese er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 23:58   #600
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

jeg vil være gift med Bollemor

Klart det snuppa. Jeg vil nemlig ha skikkelig røde gardiner i stua!
Vi er en match made in heaven!!

Jeg vil forøvrig ha kjolen Angelique har bestilt. Den var rålekker!!

Krem er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.