Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-08, 00:33   #161
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg bor i Norge. Jeg sendte en mail og spurte om hun sendte, og det gjorde hun. Man må gå rett til kilden!

Hun hadde jammen mye fint, så nå har hun fått en mail fra meg også.

Gammel 11-07-08, 11:00   #162
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnas Hus hadde prinseull på halv pris Genseren med lav hals hadde hvite striper, men fant ikke bilde...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 12:49   #163
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå har knerten fått ny vogn!

Babyjogger City Classic i knallrødt! Jeg er så fornøyd!

er det regntrekk inkl. når man kjøpe en baby jogger??

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 12:51   #164
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

er det regntrekk inkl. når man kjøpe en baby jogger??

Nei, det er ikke inkludert. Vi kjøpte originalt Babyjogger regntrekk til 200,- og Babyjogger Bumperbar til 200,- i tillegg.

For meg er det alfa omega med den bumperbaren, og regntrekk må man selvsagt ha

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 12:53   #165
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, det er ikke inkludert. Vi kjøpte originalt Babyjogger regntrekk til 200,- og Babyjogger Bumperbar til 200,- i tillegg.

For meg er det alfa omega med den bumperbaren, og regntrekk må man selvsagt ha

ok, det var ikke så dyrt.
tusen takk

Gammel 11-07-08, 23:42   #166
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Og litt til:

Jeg ville hatt en slik selv!

Fra Lindex den også?

VELDIG fin.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 18:39   #167
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polarn fra topp til tå, de hadde 50 % avslag på stripene i dag, og jeg synes stripeklærne til POP er lekre.

Gammel 12-07-08, 19:07   #168
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint, Leo! Likte spesielt den hvite, brune og oransje blusen. Jeg kunne også gått med en sånn. Gleder meg til å shoppe på Lindex!

Stilig antrekk, Skremmern. Kule gymsokker, minner meg om de jeg hadde da jeg var liten.

Gammel 13-07-08, 00:23   #169
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestilt denne til knerten! Synes de ser så deilige ut. Denne blir nok god til høsten

minibolle mai 2012
Gammel 13-07-08, 00:30   #170
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så fine de var, m^3!

Da er denne på vei til minsten:

Og denne til eldste:

Har du fått klærne, Skremmer'n? Jeg har fått pakke, veldig søt med personlig hilsen og liten godispose oppi og greier. Men genseren jeg fikk var kortermet!? Det står jo langermet tee i beskrivelsen? tror ikke jeg gidder å klage, er bare nysgjerrig på om du fikk riktige varer.

Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 02:06   #171
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var den? Og du bestilte langermet? Jeg fikk pakken i dag, og gensrene var nydelige og godisen likeså.

Gammel 13-07-08, 07:11   #172
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Var den? Og du bestilte langermet? Jeg fikk pakken i dag, og gensrene var nydelige og godisen likeså.

Ja og ja. Da konstaterer jeg bare at det har skjedd en glipp. Den er søt som t-skjorte også. Og kundeservicen var jo helt topp ellers.

Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 22:24   #173
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Da er det litt mer på vei:

Gammel 13-07-08, 22:29   #174
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk disse fra Starchild i posten i går. Gavepakkemerket og uten fraktpris oppgitt, så jeg er veldig fornøyd. Og de var kjempefine på også.

Gammel 15-07-08, 12:56   #175
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

De var stilige, Peaches!

Disse kom i dag:

Gammel 15-07-08, 14:20   #176
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Shoppingtråd

her er min babyjogger...

men den tipper så let backover... merket det da Oskar sovet.. er det samme med din Kokosbolle??

Sist redigert av Botero : 15-07-08 kl 21:06.
Gammel 15-07-08, 18:05   #177
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Så mye fint dere shopper! Du er rå, Skremmeren!

Dette har jeg shoppet. Har lyst på både Molo og Småfolk også, så jeg må lete videre fort før fornuften setter inn.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 18:34   #178
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Da bestilte jeg litt til:

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 18:46   #179
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Sv: Re: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

her er min babyjogger...

men den tipper så let backover... merket det da Oskar sovet.. er det samme med din Kokosbolle??

Knerten har stått oppi vognen når liggedelen var nede uten at vognen har tippet. Men dersom jeg trykket håndtaktet hardt ned når han ligger oppi, kjenner jeg at den gir etter. Den har likevel :bank i bordet: aldri veltet og han (12,5kg) sover i den hver dag

Jeg ser forresten ikke bildet?!

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 15-07-08 kl 19:06.
Gammel 15-07-08, 18:50   #180
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Litt salg og litt nytt!! Nå har knerten fått litt nytt!

Den røde langermede og den gule t-skjorten fikk vi til halv pris på Lindex.
Den utrolig kule hvite og brune vesten med orange knapper fant vi i jenteavdelingen på Lindex (pyttsann).
Og så en turkis og orange langermet fra Katvig på salg.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.