Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du campinglivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-08, 14:31   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nyter du campinglivet, eller er tanken på en primitiv ferie, camping, telt(, mygg) og alt som følger med helt fjernt fra din verden?

Det var helt fjernt fra min verden før jeg fikk barn, samt en villmarkens datter til venninne. Jeg grøsset godt og langt nedover ryggen ved tanken, og mine beste ferier var på luksushotell i Rio og Paris. Hotellferie på disse hotellene, med shopping og museum står for meg som et mareritt nå hvis jeg skulle reist med barn. En liten dæsj, jada. En hel uke? :dån:

Teltliv er helt fint i denne livsfasen, synes jeg. Forutsatt at man har:
- det geniale slår-seg-opp-selv-teltet som TBM anbefalte meg
- dobbel luftmadrass (som ikke lekker, fy til Biltema)
- tilgang til en ok do
- mange andre barn og voksne i nærheten
- fristende område for barnevennlige aktiviteter (svpmming, sykling, klatring, fisking etc)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Med mindre aC ler godt og hjertelig ved tanken på henne og et telt ute i villmarken.

... Sorry aC, men jeg ser liksom ikke helt det for meg jeg heller.

Jeg lo godt av aCs innlegg her. Basert på et rent skriftlig FP-inntrykk hadde jeg store vanskeligheter med å visualisere aC nyte campinglivets gleder.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi skal ikke dit i år.
Men du kan jo ta turen selv? Grenå er stedet.

Takk for tipset, det så fint ut!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.