Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 00:13   #181
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Bestilte på nett:

www.processrecess.com

Gammel 08-07-08, 00:21   #182
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Guniss: Den vogna har vi jo også. Lurte dog på hvor du festet fottrekket på vogna. Syntes ikke så godt på bildet.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 08-07-08, 10:43   #183
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skatten får disse:

Gammel 08-07-08, 12:31   #184
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse Campersandalene fikk jeg i posten fra Lille Vinkel på lørdag. Veldig søte, og gode å gå med. Akkurat det jeg trenger til alle slags sommerklær.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg camper_hvit.jpg (50,7 KB, 16 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 08-07-08, 13:06   #185
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så fikk jeg denne Odd Molly-tunikaen i posten i dag, kjøpt brukt her inne. Min er fjorårets modell, men ligner veldig på den på bildet.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 08-07-08, 23:19   #186
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kastet min elsk på Chie Mihara sko, og kjøpte disse fra LilleVinkel på salg. De skuffet ikke: passformen er helt fantastisk !

Vedlagte bilder
Filtype: jpg a-chie-mihara-orana-01-grey.jpg (54,9 KB, 26 visninger)
Gammel 09-07-08, 00:53   #187
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var nydelige! Skulle ønske jeg kunne gå med hæler.

Gammel 09-07-08, 12:47   #188
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forelsket meg totalt i heldrakter og har bestilt disse to:

Gammel 09-07-08, 13:41   #189
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt 8 nye spisestuestoler i dag jeg
I beige stoff.Hadde tidligere 6 i sånn slags type skinn, men Pus har brukt de som klorebrett
Nå står min kjære ute på terrassen og skrur de sammen

Gammel 09-07-08, 13:44   #190
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har kjøpt 8 nye spisestuestoler i dag jeg
I beige stoff.Hadde tidligere 6 i sånn slags type skinn, men Pus har brukt de som klorebrett
Nå står min kjære ute på terrassen og skrur de sammen

Bilde?

Gammel 09-07-08, 13:47   #191
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg har shoppet masse den siste tiden, men her er noe av godbitene de siste dagene.

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...oductId=214285 Kjøpte dette i butikk da.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Gps.jpg (17,9 KB, 2 visninger)
Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 09-07-08, 16:36   #192
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekkert, altså!

Gammel 09-07-08, 17:42   #193
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle kjøpe meg strikkeveske for en stund siden, men den jeg ville ha ble utsolgt innen jeg fikk gjort det. Nå får vi besøk fra USA, så jeg har bestilt vesker som de kan ha med i kofferten, fra Namaste! Klarte ikke å bestemme meg, så jeg tok to Bestilt hos Dream Weaver Yarns

Et annet bilde av den grå veska - stjålet fra nettet:

Og denne sjalnålen som passer perfekt til et flortynt sjal jeg strikker meg:

Jeg lyst til å kjøpe disse nydelige brosjene til niesene mine til jul - men det får bli neste gang!

Alle brosjene er fra http://www.gitamaria.com/ men de var billigere hos Dream Weaver

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 09-07-08, 18:18   #194
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Guniss: Den vogna har vi jo også. Lurte dog på hvor du festet fottrekket på vogna. Syntes ikke så godt på bildet.

Har dere ikke prøvd? Vi bare festet det på siden vi, rundt stanga liksom?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-07-08, 21:03   #195
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

http://www.palmercash.com/

Der var det mye kult!
Jeg fant disse til meg selv:

Og denne til mannen:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 10-07-08, 12:02   #196
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skrulla: De var kjemekule!

Gammel 10-07-08, 14:59   #197
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også vært på shopping i dag. Jeg elsker salg, og spesielt på Monsoon!

Også disse fra Oasis:

Sist redigert av Salt : 10-07-08 kl 15:06.
Salt er ikke aktiv  
Gammel 10-07-08, 15:32   #198
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Fikk endelig tak i dette skjerfet fra By Malene Birger.

Gammel 10-07-08, 17:23   #199
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fint skjerf, SIS!

Bestilte en jakke til søsteren min i dag, og kom over disse til meg selv:

Gammel 10-07-08, 18:02   #200
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

I dag skulle jeg kjøpe badedrakt, men det fant jeg ikke. Kom istedet hjem med noe annet jeg trengte, en lang, sort innsvingt og litt blank regnkåpe (V Collection). Den hadde kostet 1500, men var til halv pris. Passer veldig fint til de nye svarte gummistøvlene mine, så nå kan regnet bare komme. Regnkåpe er egentlig mer anvendelig til mitt bruk enn regnbukse- og jakke.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.