Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sex og singelliv og kvinneikon?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hvem "identifiserte" du deg med
Sarah Jessica Parker 13 18,06%
Cynthia Nixon 18 25,00%
Kim Cattrall 1 1,39%
Kristin Davis 9 12,50%
Likte ingen av dem 11 15,28%
Så aldri på den serien 20 27,78%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 11:14   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?

Jeg synes Sara Jessica er vakker, og blir mildt sagt oppgitt over at det finnes en usexy liste et sted.

Jeg er også stor fan av serien, men identifiserer meg ikke med noen, forsåvidt. Jeg krysset av for Sara, men det er bare fordi jeg liker henne best. Det er henne vi blir mest kjent med, hun er hovedpersonen så det er hennes tanker og følelser som er i fokus. Jeg kan absolutt kjenne igjen enkelte sider ved henne, men det kan jeg egentlig med alle karakterene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.