|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du blenderen din til?Egentlig mest til smoothies. Bruker stavmikseren til det meste annet.
|
|
|
#22 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du blenderen din til?Vi bruker den til smoothie og milkshake.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du blenderen din til?Smoothies, iskaffe og pizzasaus. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva bruker du blenderen din til?Smoothies, sorbet, lage mel av havregryn eller mandler, mikse frokostpannekakerøre og pannekakerøre (har gulrot og hele havregryn i, og i middagspannekakene har jeg mange slags grønnsaker i), mose blomkål til blomkålsuppe osv. Det er mye den kan brukes til. Guacamole bruker jeg stavmikseren til, men jeg kunne forsåvidt brukt maskinen også.
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva bruker du blenderen din til?
På Kaffepikene lager de iskaffe av en enkel/dobbel espresso som kjøres i blender med en stor skvett melk og en haug isbiter. Det er veldig godt.
|
|
|
#27 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du blenderen din til?Øøøøh, tenkte på fotoapparatet
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bruker du blenderen din til?
Lage pannekakerøre var jo egentlig genialt, for jeg trenger aldri å lage så veldig mye røre, og da er det enkelt å tømme rett i stekepanna etterpå. GENNIALT EGON!! |
|
![]() |
|
|