Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lang sjåfør)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-08, 17:53   #41
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lan

Britax Hi-Way er innkjøpt. Jeg må innrømme at det ikke ser særlig godt ut for snuppa å sitte med knærne oppunder haka , men det var det vi fikk plass til i bilen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 17:56   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og

Hi-Way skal jo være konstruert slik at man kan ha bena mellom stolen og seteryggen, fungerer det ikke slik?
Men uansett, hun kan bøye bena ut til siden også foreks. Hun finner nok en løsning selv, og barn sitter komfortabelt på andre vis enn oss gamle som er stive og slikt.
(Og heller bøyde ben enn brukket nakke.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 18:31   #43
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Hi-Way skal jo være konstruert slik at man kan ha bena mellom stolen og seteryggen, fungerer det ikke slik?

Det er godt mulig at det kan monteres såpass langt unna seteryggen i baksetet, men da får nok en gang ikke sjåføren plass. Vi må ha det tett inntil seteryggen i baksetet. Vi prøvde jo Multi-Tech også, men baksetet heller såpass at vi i såfall måtte ha den plata under fram. Da kom vi så langt unna baksetet at min mann ikke kom inn i førersetet.

Som du sier er jo bena det minste problemet. Skulle det mot formodning ikke fungere får vi finne på noe annet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 20:33   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lang sjåfør

Burde nok ha kjøpt ny bil i stedet. Dropp båten

Vi har som du vet MultiTech, go er veldig fornøyd med det.
Så får vi se om Peder er stor nok til å ta over det til vinteren, tung nok er han iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 20:43   #45
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lang sjåfør

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Burde nok ha kjøpt ny bil i stedet. Dropp båten

Vi har som du vet MultiTech, go er veldig fornøyd med det.
Så får vi se om Peder er stor nok til å ta over det til vinteren, tung nok er han iallefall.

Vi har en meget pen, ganske ny Volvo. Så det, så.
Kan være at Peder blir litt kort. Jeg prøvde den til min tuppe, og hun rakk ikke opp til hodestøtten.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 19:59   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lang sjåfør

Får strekke litt på han.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no