Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-08, 11:19   #101
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

Helt enig med deg Embs.

Men vi har ordnet oss på egenhånd like gjerne, med et miniforum som er lukket. Har veldig lite tro på at det vil bli mye gnissninger osv. (Hvorfor skulle de egentlig det? Alle trådene har jo vært knirkefrie). Fungerer veldig fint så langt.

Dette ble ikke gjort for å være "utro" mot FP på noen måte, men vi var mange som virkelig ønsket dette og dermed så ble det sånn. Ingen sure og alle fornøyde.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 12:42   #102
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Helt enig med deg Embs.

Men vi har ordnet oss på egenhånd like gjerne, med et miniforum som er lukket. Har veldig lite tro på at det vil bli mye gnissninger osv. (Hvorfor skulle de egentlig det? Alle trådene har jo vært knirkefrie). Fungerer veldig fint så langt.

Dette ble ikke gjort for å være "utro" mot FP på noen måte, men vi var mange som virkelig ønsket dette og dermed så ble det sånn. Ingen sure og alle fornøyde.

Å? Jeg er ikke invitert.

Forøvrig er jeg jo ikke aktiv slanker, men bare veldig ovevektig ammende.

Gammel 01-07-08, 12:46   #103
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Å? Jeg er ikke invitert.

Forøvrig er jeg jo ikke aktiv slanker, men bare veldig ovevektig ammende.

Men det er klart du kan bli med
Sender deg en pm jeg!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 13:58   #104
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil gjerne også være med om mulig.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 14:22   #105
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg vil veldig gjerne være med i en sånn gruppe. Jeg har ikke vært aktiv i slanketråden her på FP nettopp fordi den er i overkant åpen.

Akkurat nå går slankingen min rett til helvete, og kunne trengt noen å støtte meg på.

Denne vil jeg signere.

Jeg kunne egentlig tenkt meg at et slankeforum var åpent (om det er utelukket å lage et lukket), men at det var samme inntakskrav som M1 f.eks.

Et forum utenfor FP er jeg ikke interessert i.

Gammel 01-07-08, 14:25   #106
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil det samme som Fluke. :ex-slanker som absolutt burde hevet seg på igjen:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 14:33   #107
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vil det samme som Fluke. :ex-slanker som absolutt burde hevet seg på igjen:

Samme her.... Sliter litt på det området om dagen, men ønsker ikke å utlevere meg til alle og enhver.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 18:52   #108
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg vil gjerne også være med om mulig.

Jeg og!

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:28   #109
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hmf, jeg er heller ikke invitert. Blir gjerne med på et slikt forum.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:43   #110
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis jeg leser svarene her rett er hverken Fluke, Karamell eller Skytte interresert i å delta på et slankeforum utenfor FP. Dere andre sender jeg en liten pm til

Bare for å spesifisere, det er snakk om et rent vekt, trening og kostholdsforum. Alt annet blir tatt her inne som vanlig.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:52   #111
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Takk for PM, Knerten. Har registrert meg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 20:48   #112
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint at dere har funnet en god løsning. Jeg tror et lite, eksternt forum er en mye bedre idé enn å lage et lukket underforum her.

Gammel 01-07-08, 21:20   #113
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

*poff*

Sist redigert av Skytte : 01-07-08 kl 21:26.
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 21:30   #114
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle som vil kan selvfølgelig få være med.
Har sendt prikker og linker til en del, dvs de som hadde vært aktive i slanketråden de siste dagene før vi satte opp forumet.
Iom at verken jeg eller Knerten er drevne forumsjefer (), så var det greit å få ting litt opp å gå før vi gjorde noe sånn veldig offentlig (vi brukte noen dager på å skjønne ting selv ). Har ikke ment å ekskludere noen.

Sist redigert av Joika : 01-07-08 kl 21:37.
Gammel 01-07-08, 21:37   #115
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vil være med
har ikke vært ås aktiv i slank trådene men er med i den sosiale gruppa her inne.

Gammel 01-07-08, 21:38   #116
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg vil være med
har ikke vært ås aktiv i slank trådene men er med i den sosiale gruppa her inne.

Oki. Se prikk.

Gammel 03-07-08, 22:08   #117
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Lyst til å være med jeg og ...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 22:20   #118
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Helt enig med deg Embs.

Får jeg være med?

Gammel 03-07-08, 22:45   #119
Joika
Pauset

Standard

Gammel 03-07-08, 23:44   #120
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nå en offisiell slanker , har klart meg gjennom de første 3 skumle/harde dagene, og satser på at det skal gå bra videre.

Er på lavkarbo, igjen, og satser på at jeg ikke blir dårlig denne gangen. Håper på å gå ned hvertfall 15 kilo, helst 20. Men, time will show!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.