Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke skoler man bør unngå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 22:03   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke skoler man bør unngå

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er jo integrering vi ønsker og når det bare er én og annen norsk elev ved skolen, oppnår man ikke at nordmenn lærer noe, ei heller at minoritetselevene får opplæring og forsåelse av norske vaner og skikker.

Jeg er enig, getthofisering er like uheldig, men kanskje ikke fullt så ille rent etisk sett som segregering.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har du sett på lenken som hovedinnlegger viser til?

Jeg synes ikke vi skal la hovedinnlegger få æren av å starte en fruktbar debatt med den linken det vises til som utgangspunkt. Jeg oppfordrer til å ignorere slike innlegg, jeg håper ikke FP blir et sted hvor ekstremister som legger ut linker av den typen vi ser her får lov til å starte såkalt konstruktive debatter.

Dette er jeg veldig uenig i. Vi - som er her på FP - burde sørge for å få flest mulige konstruktive og fruktbare debatter. Uansett hvem som starter dem.

Det er ikke en ære å få starte en bra debatt. Det er vi alle som debatterer som skaper debatten og resultatet. Det er ikke vedkommende som startet den. Jeg ønsker å si hva jeg mener, og det ønsker jeg å gjøre selv om jeg snakker med venstreradikale, høyreekstimister, politikere eller "hvermansen". Det å utelukke noen fra en debatt er det samme som å be om at en slik debatt går under jorden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.