Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 20:36   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det er ikke en Zapp, men veldig lik. Det er en Titanium Breeze, som har liggestilling ja. Det er en liten trille som vi skal ha med på ferietur - sånn at Hannah kan sitte i den når vi skal på diverse utflukter. Liggestillingen fungerte kjempefint.
Den var veldig god å trille også.

Den så jo veldig grei ut. Kan den duge som eneste vogn til mellomsøster når hun stort sett skal sitte i den til og fra barnehagen samt sove i den (hun har akkurat passert 2 år)?

Gammel 29-06-08, 20:44   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den så jo veldig grei ut. Kan den duge som eneste vogn til mellomsøster når hun stort sett skal sitte i den til og fra barnehagen samt sove i den (hun har akkurat passert 2 år)?

Jeg kan bare svare på vegne av Zapp, som jo er modell for denne vogna. Vi har brukt den som eneste vogn til Kaninungen i sommerhalvåret og utover høsten. Den funker imidlertid dårlig på snø. Det kan hende at Breeze er bedre på snø, siden den har litt smalere bakhjul?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 17:59   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg går veldig bra.
Hannah, på snart 3, lå fint i den iallefall. Selv om hun har sluttet sove kan det jo være kjekt med liggestilling. Dessuten har jeg tenkt at Peder kan ta den i bruk utover høsten/vinteren allerede.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 19:47   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også kjøpt den trillen, takket være deg, Gunnis!
Vi kjøpte i lime. Kjempekul!

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 10:25   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vi har også kjøpt den trillen, takket være deg, Gunnis!
Vi kjøpte i lime. Kjempekul!

Så bra!
Nooria: håper de har igjen.

(skulle jo hatt provesjon av dette jeg )

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-07-08, 22:36   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Så bra!
Nooria: håper de har igjen.

(skulle jo hatt provesjon av dette jeg )

I dag fikk mellomsøster denne i blå... til full pris.

Gammel 04-07-08, 14:22   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg en sort softshell jakke fra Bergans:

Grei å ha når man vil se litt kledd ut, men samtidig ikke bli våt og kald

Og så har jeg bestilt denne:

Kommer til høsten en gang...

Sist redigert av løve70 : 04-07-08 kl 14:48.
løve70 er ikke aktiv  
Gammel 04-07-08, 22:13   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

I dag fikk mellomsøster denne i blå... til full pris.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-07-08, 23:54   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tatt litt av i kveld!

Gammel 30-06-08, 22:14   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Det tror jeg går veldig bra.
Hannah, på snart 3, lå fint i den iallefall. Selv om hun har sluttet sove kan det jo være kjekt med liggestilling. Dessuten har jeg tenkt at Peder kan ta den i bruk utover høsten/vinteren allerede.

Jeg håper de fremdeles har vognen og tilbudet på Alnabru på onsdag. Da skal jeg i så fall kjøpe den... i lime.

Gammel 30-06-08, 22:33   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg denne:

Fint jeg har bursdag snart.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.