Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er vi litt utakknemlige?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 11:36   #11
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har aldri blitt fornærmet eller irritert over å få kort eller brev, og aldri klaget på det heller. Jeg synes det er hyggelig at folk tenker på meg/oss og vil sende en hilsen.

Men det er likevel morsomt å diskutere hva man foretrekker, synes jeg. Jeg synes for eksempel det er hyggelig å få kort med fint bilde av barna eller familien, særlig hvis jeg kjenner barna, og at det er mer "kjedelig" å få et kort med ferdigtrykket nisse - og så er det noen som mener helt motsatt, og det synes jeg er interessant å få vite og å diskutere. Men jeg blir ikke sur over nissekort og tenker "æsj, kunne jeg ikke fått et bilde i stedet". Og så synes jeg det er morsomt å fnise litt over motiv eller innhold som kanskje er litt klønete eller ufrivillig komisk; jeg har en ganske uærbødig innstilling til ting og kan egentlig le av det meste, men jeg setter ikke mindre pris på kortene (eller tanken bak) for det.

Godt sagt, Skilspikka!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.