Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 22:09   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m@msen fant jeg på da jeg på i begynnelsen av min "forumkarriere". (En karriere som er ganske kort.) Angrer på nicket nå, men har møtt en viss motstand når jeg har foreslått å bytte. Ble inspirert av hun....mamsén og liggegutt i den julekalenderserien. Blåfjell eller noe sånt?

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:35   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg heter Miss Norway fordi jeg faktisk vant MN-finalen for maaange år siden.

og tror du på det så kan jeg fortelle deg mange andre gode historier også!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:37   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:39   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Siden du ikke kan stave navnet riktig så tviler jeg på du har vært med. På den annen side...

Gammel 21-09-06, 22:43   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Siden du ikke kan stave navnet riktig så tviler jeg på du har vært med. På den annen side...

MN = Miss Norway-finalen

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:46   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Jeg vet ikke helt … Jeg synes det taler mer i retning av for enn mot.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:47   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er forresten det faren min kalte meg før jeg fikk et annet navn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:10   #8
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Zefid betyr hvit og vi hadde en kanin som het det, så jeg er oppkalt etter en hvit kanin

Gammel 24-09-07, 22:29   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er historien bak nicket ditt?

Jeg har "alltid" vært Enhjørning eller Unicorn.
Da jeg begynte min nett-karriere i 2001 hadde jeg nylig fått den aller flotteste julegaven jeg noen gang hadde fått, nemlig den store, flotte tatoveringen av en steilende enhjørning på venstre arm.
Min beste venninne visste hvor mye og hvor lenge jeg hadde ønsket meg det, og bestemte seg for å gi den til meg.

Så da jeg skulle velge meg et nick på det aller første prateforumet jeg var, ble det Unicorn - rett og slett fordi jeg er så glad i tatoveringen min og jeg synes den representerer meg på en måte.
På VGD var nicket Unicorn allerede opptatt, så da ble det Enhjørning.
Var Unicorn på NM og SM, men av en eller annen grunn skiftet jeg til Enhjørning da jeg kom hit.
Nå finnes det fremdeles en Unicorn på NM, men det er ikke meg!

Sist redigert av Enhjørning : 24-09-07 kl 22:47.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:41   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

m@msen fant jeg på da jeg på i begynnelsen av min "forumkarriere". (En karriere som er ganske kort.) Angrer på nicket nå, men har møtt en viss motstand når jeg har foreslått å bytte. Ble inspirert av hun....mamsén og liggegutt i den julekalenderserien. Blåfjell eller noe sånt?

Jeg har visst fått nytt nick siden sist. Jeg synes mammanick er utrolig døllt. *knuser mange tær* Det ble Irma fordi jeg synes Irma 1000 var litt kult, i tillegg til at det spiller litt på forrige nick: tidligeremamsen.

Gammel 24-09-07, 20:45   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har visst fått nytt nick siden sist. Jeg synes mammanick er utrolig døllt. *knuser mange tær* Det ble Irma fordi jeg synes Irma 1000 var litt kult, i tillegg til at det spiller litt på forrige nick: tidligeremamsen.

Du knuser ikke mine. Jeg har nemlig vernesko.

Gammel 24-09-07, 20:48   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Du knuser ikke mine. Jeg har nemlig vernesko.

Du har kanskje tærne i behold, men du er sikkert dødelig fornærmet. I tillegg til at du griner. Mamma Rosa minner meg forresten mer om pizza enn om mammaer.

Sist redigert av Irma : 24-09-07 kl 20:50. Årsak: leif
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:54   #13
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Du har kanskje tærne i behold, men du er sikkert dødelig fornærmet. I tillegg til at du griner. Mamma Rosa minner meg forresten mer om pizza enn om mammaer.

Men da uttaler du nicket mitt "Mamma Rååsa" da?
Det er nemlig rett frem "Mamma_Rosa".

Jeg gråter ikke nei. Men vurderer nickbytte, til Maros.

Gammel 24-09-07, 20:57   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Men da uttaler du nicket mitt "Mamma Rååsa" da?
Det er nemlig rett frem "Mamma_Rosa".

Da lærte jeg noe nytt i dag.

Gammel 24-09-07, 21:01   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Da lærte jeg noe nytt i dag.

Jeg og - har også tenkt Mamma Råsa og sett for meg Lille Grensen...

Sist redigert av Tangina : 24-09-07 kl 21:14. Årsak: Jeg kan virkelig ikke skrive riktig lenger. *irritert*
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.