|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur til vinteren?Jeg har vært på Gran Canaria nesten hver vinter (november, desember og påske) de siste 7 årene, og har bare vært VELDIG uheldig en gang. Det var julen 2004, men det var visstnok den dårligste vinteren på 40 år. Ellers har vi hatt masse bra vær. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Sydentur til vinteren?På Lanzarote, Playa Blanca, hotell Playa Flamingo. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sv: Sydentur til vinteren?
Der er det kjempefint ja! Vi var der i januar et år, men var ikke så heldige med været. Jeg har også vært to ganger på Tenerife i jula med knallvær og en gang på Fuerteventura i jula med nesten bare bra vær. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Sydentur til vinteren?Gran Canaria må det bli på dere!! I overkant av 5 timers flytur.
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sydentur til vinteren?Er det, Elin? Jeg har noen venner med leilighet på Anfi del Mar. Det høres veldig "syden" ut, med nordmenn overalt og blinkene neonlys, alt tilrettelagt osv. Er det slik, eller er jeg fordomsfull? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sydentur til vinteren?Jeg har vært på Anfi flere ganger, og jeg synes ikke Anfi er harry med neonlys og alt tilgjengelig. Leilighetene er utrolig flotte, det samme er bassengene og stranden. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Enda en som trener
Sv: Sydentur til vinteren?Las Meloneras på Gran Canaria er et veldig fint sted. Det er forholdsvis nytt, med bra restauranter og fine butikker. Noe helt annet enn harry stedene Puerto Rico og Playa De Ingles. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Sydentur til vinteren?
Blinkende neonlys er det i alle fall ikke på Anfi del Mar. Det er 5-stjerners og førsteklasse og svært internasjonalt med gjester fra nærsagt hele verden.
|
![]() |
|
|