|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: FY SØREN!!! Det er dårlig gjort av dere!!Jeg er omtrent like sur som du feirer med champagne. Kanskje det er på tide og se seg litt omkring og innse at ikke alle er som deg.
![]() |
#24 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FY SØREN!!! Det er dårlig gjort av dere!!Jeg synes det er litt snodig at det går an å bli opptatt av antall innlegg man har. Ja, det synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: FY SØREN!!! Det er dårlig gjort av dere!!
Ja, det er synd at ikke alle kan være like lykkelig som meg! Det er synd at ikke alle klarer å glede seg over de små, som de store tingen i livet. Ja, det er synd at jeg trives i tilværelsen og ser lyst på fremtiden! Ja jeg er glad, og er fornøyd med livet mitt!
![]() |
#26 |
|
Egentlig bryr jeg meg ikke så veldig mye om det, og er i grunnen mest sjokkert over hvor mye tid jeg tilbringer her. Jeg burde jo egentlig være flau over at jeg sitter her foran skjermen i stedet for å gjøre husarbeid, gå lange turer, og andre fornuftige ting dagen lang!
![]() |
#27 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egentlig tror jeg ikke så mange er seriøst opptatt av det, det er mer et tegn på hvor mye TID man bruker her inne, og det er vel ikke snodig å være opptatt av?
![]() |
|
|