|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvem prikker du?
Det samme gjør jeg.
![]() |
#42 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som Carrera
![]() |
#43 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg burde prikke oftere, glemmer det.
![]() |
#44 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker dersom noe er godt skrevet, jeg er fullstendig enig med noen og ofte om noen er morsomme. Av og til prikker jeg et trøstens ord eller en klem til støtte når jeg ikke vet hva jeg skal svare i tråden. Hvis noe er vanskelig for eksempel.
![]() |
#46 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg tror jeg er litt av den usystematiske prikkeren, som scarlett og alfaCharlie. Noen ganger er jeg veldig bevisst i prikkingen, men ofte går det i glemmeboken.
![]() |
#47 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg tror at jeg prikker ganske ofte, men har ingen jeg prikker mer enn andre. Om jeg gjør det, er det fordi de er morsommere enn andre, eller jeg er skrekkelig enige med de. Men det kan være både druer og rosiner :jfr hyggelig og ligge sammen tråden:
![]() |
#48 |
Protonterapeut
|
Omtrentlig sånn gjør jeg det også.
![]() |
#49 |
Borte
|
Ikke de dagene jeg er plaget av PMS.
![]() |
#50 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg glemmer som regel hele prikkesystemet,men de gangene jeg har prikket er det fordi jeg synes at vedkommende har et godt poeng/sier noe morsomt osv. Har aldri gitt en rød prikk. Men det kommer nok en gang det også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker dem som har innlegg som er morsomme, har et godt poeng,lærerike eller jeg synes vedkommende har fått unødvendig mye pepper. Rødprikker meget sjelden. Sist gang jeg skulle gjøre det, så gav jeg en grønn prikk med en rød kommentar |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Nå har jeg vært her en stund, men er ingen "gammel traver" da jeg var altfor sent ute til en plass på Mayflower.
![]() |
#53 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker de jeg har lyst å prikke, enten det er nye eller gamle medlemmer. Prikker ut i fra innleggene. Prikker også som for å gratulere, eller kommentere bilder og håndarbeid.
![]() |
|
|