Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 21:28   #41
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem prikker du?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg prikker ikke for moroskyld, jeg deler ut prikker til innlegg som på en eller annen måte fortjener det. Spiller ingen rolle hvem forfatteren er.

Det samme gjør jeg.

Men ser at de jeg stort sett får prikker i fra ofte er folk jeg kjenner litt.

Gammel 16-06-08, 08:07   #42
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg prøver å gi prikker til svar og kommentarer på tråder jeg selv har startet. (ikke at det er så veldig mange, men...)

Og så prikker jeg på innleg som får meg til å le, innlegg som er av sterk og personlig art, og innlegg som på en eller annen måte treffer meg. Og da totalt uavhengig av hvem som har skrevet innlegget.

Som Carrera I tillegg prikker jeg div. gratulasjoner for bursdag, bryllupsdag, ny jobb, huskjøp m.m.

Gammel 16-06-08, 08:55   #43
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg burde prikke oftere, glemmer det.
Prikker de innleggene jeg føler for.

Gammel 16-06-08, 09:08   #44
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prikker dersom noe er godt skrevet, jeg er fullstendig enig med noen og ofte om noen er morsomme. Av og til prikker jeg et trøstens ord eller en klem til støtte når jeg ikke vet hva jeg skal svare i tråden. Hvis noe er vanskelig for eksempel.

Om jeg prikker gamle eller nye medlemmer er avhengig av innholdet i innlegget som blir prikket.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:31   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er temmelig usystematisk. Jeg prikker når jeg gidder.

:mental tvilling:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:43   #46
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror jeg er litt av den usystematiske prikkeren, som scarlett og alfaCharlie. Noen ganger er jeg veldig bevisst i prikkingen, men ofte går det i glemmeboken.

Det er utrolig mye bra som blir skrevet som jeg glemmer å prikke, og det er litt synd. Takk for påminnelse HI, jeg skal bli flinkere

Gammel 16-06-08, 10:54   #47
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror at jeg prikker ganske ofte, men har ingen jeg prikker mer enn andre. Om jeg gjør det, er det fordi de er morsommere enn andre, eller jeg er skrekkelig enige med de. Men det kan være både druer og rosiner :jfr hyggelig og ligge sammen tråden:

Gammel 16-06-08, 11:05   #48
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg prikker dersom noe er godt skrevet, jeg er fullstendig enig med noen og ofte om noen er morsomme. Av og til prikker jeg et trøstens ord eller en klem til støtte når jeg ikke vet hva jeg skal svare i tråden. Hvis noe er vanskelig for eksempel.

Om jeg prikker gamle eller nye medlemmer er avhengig av innholdet i innlegget som blir prikket.

Omtrentlig sånn gjør jeg det også.
Jeg mistenker dog at mine tyttebær sitter litt løsere enn Kasia sine.

Gammel 16-06-08, 12:12   #49
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg mistenker dog at mine tyttebær sitter litt løsere enn Kasia sine.

Ikke de dagene jeg er plaget av PMS.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:07   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemmer som regel hele prikkesystemet,men de gangene jeg har prikket er det fordi jeg synes at vedkommende har et godt poeng/sier noe morsomt osv. Har aldri gitt en rød prikk. Men det kommer nok en gang det også...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:17   #51
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prikker dem som har innlegg som er morsomme, har et godt poeng,lærerike eller jeg synes vedkommende har fått unødvendig mye pepper. Rødprikker meget sjelden. Sist gang jeg skulle gjøre det, så gav jeg en grønn prikk med en rød kommentar. Fikk en rødprikk tilbake til svar Vel, jeg får sjelden rødprikker og gir sjelden røde. Grønne derimot forsøker jeg å være litt raus med. Det er jo en hyggelig gest synes jeg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:23   #52
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg vært her en stund, men er ingen "gammel traver" da jeg var altfor sent ute til en plass på Mayflower.

Jeg prikker gode innlegg - helt uavhengig av om det er noen jeg "kjenner" eller ikke.
Det tror jeg mange andre gjør også - jeg får ihvertfall selv prikker fra veldig mange forskjellige.

Gammel 16-06-08, 21:28   #53
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg prikker de jeg har lyst å prikke, enten det er nye eller gamle medlemmer. Prikker ut i fra innleggene. Prikker også som for å gratulere, eller kommentere bilder og håndarbeid.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.