Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din favorittbutikk i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 10:21   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Ble faktisk tipset om at jeg burde titte innom Barna på hjørnet i dag. Har aldri vært der. Hvor ligger den?

I krysset Bygdøy allé og Thomas Heftyes gate ligger det en 7-11. Bak kiosken, i Elisenbergveien, finner du Barna på Hjørnet.

Mine favorittbutikker? Jeg vet ikke om jeg har noen jeg altså. Kommer ikke på en eneste. Jeg drar ofte på ROOM hvis det er noe jeg trenger. Og jeg har funnet mye kule tapeter hos Trier bak slottet, og drar alltid på Sprell hvis jeg skal kjøpe gaver til barn, eller bare skjemme bort vesleknott litt. Hvis jeg skal kjøpe meg en bok drar jeg gjerne på Norli hvis jeg skal kjøpe meg en bok.

Jo, nå kom jeg på en som jeg vil kalle favoritt: Nomaden!!! Her blir jeg alltid glad av å henge rundt. Kjøper alltid flere bøker enn jeg strengt tatt trenger, elsker å titte i kartene og høre på andre kunder fortelle om reisene de planlegger. Og kommer ut igjen med mange ideer til ting jeg har lyst til å gjøre. Det var min svigermor som introduserte meg for butikken. Hun også digger å shoppe der. Jeg husker en gang hun kom med en bærepose full av bøker (hun reiser en del), hvor skriften på posen var ubetalelig. Det var en rød varseltrekant, med SMITTEFARE skrevet under. På andre siden av posen stod det: "Jeg har reisefeber" Veldig morsom.

Nomaden ligger for øvrig i Uranienborgveien, rett bak slottsparken.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.