Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine topp 5 konserter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 12:05   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

2. Tanita Tikaram på Studentersamfunnet i Trondheim vinteren `88. Dette var min aller første konsert og jeg var i ekstase og laaangt under aldersgrensen.

Åååååh! Hvordan kunne jeg GLEMME den konserten?! Jeg var der også. Den er blant mine topp 5. Ikke fordi hun sang så bra, men fordi jeg var der sammen med han jeg var dødsforelska i på den tida. Han var bare sånn passe interessert i meg, men jeg syntes likevel det var magisk. Også ble jeg med han hjem etterpå, husker jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:15   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenke, tenke... Nå er jeg ille sær, så tre av mine største konsertopplevelser har skjedd på noe som må være verdens minste musikkfestival - "Vestafor Virkeligheta."

1: Intimkonsert med et band fra Trondheim som spiller irsk folkemusikk, sammen med Máire Bretnach (http://www.mairebreatnach.com/)
Máire er blant de største innen Irsk folkemusikk. At hun kom og spilte på Vestafor Virkeligheta er så stort at egentlig skjønner ingen det... Og at hun atpåtil tok seg bryet med å stille til session, på puben, midt på svarte natta sammen med et lokalt lite band... Det var stappfullt i lokalet, men jeg elget meg inn og satt nesten ved føttene hennes.

2. Kirkekonsert med Máire og en tysk harpespiller jeg ikke husker navnet på i farta. Også under Vestafor Virkeligheta.

3. Kirkekonsert med Tango Consertino, også under Vestafor Virkeligheta.

Og så kommer noe mer ordinært, se det, jeg er ikke bare sær: ( )

4. Bruce Springsteen - Valle Hovin, 1987.

5. Pink Floyd - Valle Hovin, 1992. (?)

Gammel 13-06-08, 12:19   #23
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg nøyer meg én, for den var så ubeskrivelig mye bedre enn noen annen konsert jeg har vært på:

Tom McRae på Rockefeller i mars 2003.

Ikke én eneste tulling som skravler høyt under konserten hadde sluppet inn på Rockefeller, den kvelden. Under hele konserten var det bare såvidt noen turde å puste i frykt for å ødelegge opplevelsen for de andre. Rett og slett en magisk konsert.

Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:20   #24
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nebbia: der var jeg og! Det var helt magisk!

Gammel 13-06-08, 12:23   #25
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Madrugada i Bukta 2005
Chris Cornell og Knutsen og Ludvigsen (hver for seg) på Døgnvill 2007
Dum Dum Boys i Svolvær 1989
Oasis i Spektrum 1997
Jokke og Valentinerne på Fossen 1991

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:24   #26
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter..

Jeg har bare vært på en DDE konsert på kaia her en gang for 1000 år siden.
Når andre folk dro på sjonstock ,og drakk seg fll, ble banket og voldtatt så gjore jeg nerde ting som å jobbe å nerde og spille fotball
:snill jente:

Gammel 13-06-08, 20:34   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg var på konsert med henne på Rockefeller sommeren 01 også pluss i fjor. Kanskje du var på en av disse? Da var det ikke bord, men vanlige stolrader.

Det stemmer, det var da jeg var der. En dust ropte fra galleriet, husker jeg. "I love you, Suzanna!" Veldig høyt og hest, på en lavmælt, rolig konsert. : Oh-My-Good :

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:45   #28
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

2. Kirkekonsert med Máire og en tysk harpespiller jeg ikke husker navnet på i farta.

Thomas Loefke! Jeg lånte leiligheten hans i østberlin da jeg var på interrrail for 11 år siden. Og har lært at det er fullt mulig å dra med seg den digre harpa på u-bahn på kryss og tvers av byen..

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:47   #29
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Guns N' Roses, Valle Hovin 1993
2. Metallica, Oslo spektrum tja.. var det i 1992?
3. CC Cowboys, alle jeg har vært på
4. Seigmen, Roskilde 1994? + alle jeg har vært på
5. Red Hot Chili Peppers, Roskilde 1995? (Fylla hadde kanskje litt av skylda?)

Gammel 13-06-08, 20:54   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Thomas Loefke! Jeg lånte leiligheten hans i østberlin da jeg var på interrrail for 11 år siden. Og har lært at det er fullt mulig å dra med seg den digre harpa på u-bahn på kryss og tvers av byen..

Stemmer! Kult at du har lånt leiligheten hans, da! Veldig hyggelig fyr.

Gammel 13-06-08, 20:57   #31
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vert på 2 konserter så:

1. Josh Groban i Grieghallen i 05
2. Nigthwish på rockefeller i 04.

Gleder meg til jeg kan ta meg råd til å gå på konsert når det kommer noe bra.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:59   #32
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

1. Kaizers på Roskilde i 2003, tror jeg det var.
2. HGH i Lillestrøm i 2003 (ultrakos).
3. Turboneger, Roskilde 2003.
4. Pulp (min første ordentlige konsert) på Rockefeller i 1997
5. Knut Reiersrud og Iver Kleive - kirkekonsert i Lillestrøm, 2006.

Ellers mye som har vært knallbra - The Raveonettes, Los Lobos, Metallica, Kaada og Patton, Lauryn Hill, Bjørk, REM, m.fl., men det skal litt til før det blir uforglemmelig for meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:00   #33
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg drar til øst-berlin i morgen tidlig. Du hadde ikke giddi å ringt han og spurt om han vil lære meg noen harpe-grep?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:05   #34
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

3. Knutsen og Ludvigsen reunion, desember 2003. Det var tre dager før termin med storesøster og jeg var i himmelen over at jeg hadde et barn som unnet meg gjenforeningen av mine barndomshelter. Prepple Houmb dukket dessuten opp på scenen.

På Studentersamfundet? Der var jeg også. Det var virkelig en stor konsertopplevelse.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:05   #35
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg klarer å velge jeg. Sukk. Har vært på evig mange konserter.

Alle Metallica-konsertene jeg har vært på er uforglemmelige. Jeg må også trekke frem Green Day fra Roskilde 2005. Fantastisk!

Tom Mcrae så jeg også i Irland, på et nydelig lite lokale, magisk. Ane Brun har jeg også sett noen ganger, blir helt rørt. Rage Against The Machine satte store spor på Roskilde 1994, det samme gjorde Nirvana i 1992.

Ok... nok nevnt!

Gammel 13-06-08, 21:07   #36
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Prince, Purple Rain turneen på Valle Hovin (lenge siden)
Sting, Dream of the Blue turtle turneen (lenge siden det og)
Imperiet på Chateau Neuf i 87/88

Gammel 13-06-08, 23:31   #37
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Gatas Parlament, Hoppalong Knut, Samvirkelaget. Driv 2008
2. Turbonegero. Artic challange 2004
3. Muse. Roskilde 2004
4. Pixies. Roskilde 2004
5. Fat boy slim/ Basement Jaxx. Roskilde 2004

Gammel 13-06-08, 23:40   #38
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Madonna I Horsens (danmark)
Robbie Williams i Gøteborg
Metallica i Århus

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:48   #39
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seigmenn på Ekstremsporten for 2 år siden var også bra.

Gammel 13-06-08, 23:50   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

1. Bob Hund , Quartfestivalen - 97
2. Gene, Hulen, ca. 96 (teflonhjerne)
3. A-ha, Ullevål
4. Turboneger , Spektrum og Rockfest (klarer ikke å bestemme meg hvilken som var best)
5. Multipass, bergen

Nå har jeg ikke tatt med Håkan Helstrøm (Stunderterlunden ca 2001), Bo Kaspers (Rockefeller ca 2000), Keane (Rockfest Haugesund) + mange andre.

Legger til at jeg drømmer om å oppleve:
Prince, David Bowie, Nick Cave, Stevie Wonder

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.