Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 20:33   #281
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det er bare i spesialtilfeller.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:33   #282
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jøss, sitter dere her ennå??? Jeg går utifra at dere har gjort andre ting i mellomtiden for jeg mener ehhhh.... dere er jo gode mødre og sånn, ikke sant?

Som den gode mor jeg er så hentet jeg datteren min i barnehagen, tok henne med på jobb og ga henne boller, reiste hjem og la henne og dro tilbake på jobb. Men hun fikk verken is eller nøtter, det skal jeg bare ha sagt. Jeg er da ingen dobbelmoralist heller.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:34   #283
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Papphuer og hengeskaller! Lås tråden!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:34   #284
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, sitter dere her ennå??? Jeg går utifra at dere har gjort andre ting i mellomtiden for jeg mener ehhhh.... dere er jo gode mødre og sånn, ikke sant?

Du vet en del av det å være en god foreldre er å holde seg oppdatert og benytte seg av den nye lærdommen!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:34   #285
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg kan garantere deg at hun ikke spiser is, hvor enn hun måtte befinne seg.

Hvem da?

Gammel 14-11-06, 20:35   #286
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Som den gode mor jeg er så hentet jeg datteren min i barnehagen, tok henne med på jobb og ga henne boller, reiste hjem og la henne og dro tilbake på jobb. Men hun fikk verken is eller nøtter, det skal jeg bare ha sagt. Jeg er da ingen dobbelmoralist heller.

Men ikke lås før jeg får gitt Kasia en Og prikk meg i rett i ratata!

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Du vet en del av det å være en god foreldre er å holde seg oppdatert og benytte seg av den nye lærdommen!

Gammel 14-11-06, 20:36   #287
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg kan garantere deg at hun ikke spiser is, hvor enn hun måtte befinne seg.

Vet du ikke hvor hun befinner seg?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:36   #288
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

dobbeltmoralist er du først om du nektet henne is fordi det ikke er bra for henne, og deretter på vei hjem fra jobb kjøper med peanøtter til henne som plaster for såret fordi hun ble lei seg....

Gammel 14-11-06, 20:37   #289
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Gammel 14-11-06, 20:38   #290
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Vet du ikke hvor hun befinner seg?

Hun var her i sted, men ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:40   #291
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Aurora er i barnehagen, hun. Selv om jeg er hjemmeværende. Så får du selv avgjøre om det gjør meg til en god eller dårlig mor.

Du er sikkert en god mor du, Majsa, akkurat som resten av oss (bortsett fra Skremmern da, for det har Sitron sagt )

Gammel 14-11-06, 20:42   #292
tutta
Passiv

Standard

Du er sikkert en god mor du, Majsa, akkurat som resten av oss (bortsett fra Skremmern da, for det har Sitron sagt )

Du får sagt det frøken!

Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:43   #293
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Alltid med kursiv?

Ja, som i: Sitt ikke her og vogg, gå hjem.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:45   #294
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Gammel 14-11-06, 20:46   #295
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, eller rett og slett: Sitt ikke her og vogg, gå hem! (bergensk)

Gammel 14-11-06, 21:10   #296
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere, da! Her har en stakkar sittet og jobbet hele kvelden og gått glipp av masse spikking.

Setning, punktum, mellomrom, smiley.

Gå hjem og vogg.

:belærer:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:15   #297
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dere, da! Her har en stakkar sittet og jobbet hele kvelden og gått glipp av masse spikking.

Gå hjem og vogg.

Trenar du på kortfatta oppsummering, Toffen?

Gammel 14-11-06, 21:19   #298
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Gå hjem og vogg.

...

Sist redigert av Linemix : 14-11-06 kl 21:39.
Gammel 14-11-06, 21:22   #299
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Joda, Udos choice inneholder bl.a alfalinolensyre (bl.a fra linfrø) som omdannes til EPA og DHA i prostaglandinsyntesen velog merke hvis du har de rette enzymene i kroppen som trengs.Mangler man disse enzymene klarer ikke kroppen omdannelsen og da bør man bruke et annet produkt.

Nei, det er ikke i prostaglandinsyntesen at alfa-LA omdannes til EPA og DHA. Det skjer ved hjelp av elongaser og desaturaser, og ikke COX som er et viktig enzym i PG-syntesen. Mye tyder på at det er gustigere å bli tilført EPA og DHA direkte, da enzymsystemene for forlenging og desaturering ofte ikke er effektive nok. Derfor anbefales inntak av de lange omega-3 fiskefettsyrene EPA og DHA.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:25   #300
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nei, det er ikke i prostaglandinsyntesen at alfa-LA omdannes til EPA og DHA. Det skjer ved hjelp av elongaser og desaturaser, og ikke COX som er et viktig enzym i PG-syntesen. Mye tyder på at det er gustigere å bli tilført EPA og DHA direkte, da enzymsystemene for forlenging og desaturering ofte ikke er effektive nok. Derfor anbefales inntak av de lange omega-3 fiskefettsyrene EPA og DHA.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.