Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Angående butikker og service

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 17:10   #1
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Angående butikker og service (advarsel: langt!)

Her hadde jeg klikka rimelig raskt.
Synes du var særdeles tålmodig altså...
Altfor snill..

Og at du måtte komme til henne for å ordne opp i dette, makan til svada..

Kanskje det er en god grunn til at butikken har gått dårlig og jeg tror jeg ikke hadde klart å latt være å kommentere HVORFOR du kom dit i utgangspunktet og at det var siste gang du kom dit og mangel på service skulle du spre godt.. Til pass...

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 18:09   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Det ække mulig!

Komme først til henne, neste gang

Gammel 12-06-08, 18:12   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

At det går an!! Jeg hadde eksplodert hvis jeg var deg! Iallefall kommet med en sur kommentar om at jeg IKKE ville handlet hos henne igjen nei.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 18:19   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Har hun i det hele tatt lov til å nekte deg tilgodelapp, da? Man har jo returrett i henhold til kjøpsloven. Det der hadde jeg søren meg ikke gitt meg på, altså. Det går jo ikke an å oppføre seg sånn.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 18:32   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Har hun i det hele tatt lov til å nekte deg tilgodelapp, da? Man har jo returrett i henhold til kjøpsloven. Det der hadde jeg søren meg ikke gitt meg på, altså. Det går jo ikke an å oppføre seg sånn.

Hun har nok ikke det. Hun virket bare furten rett og slett.
Jeg har alltid fått byttet bh`er med lappen på og når jeg har kvittering. Men aldri truse så klart, og den er grei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 18:45   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, kjedelig historie for deg, morsom historie for oss.

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Man har jo returrett i henhold til kjøpsloven.

Nei, returrett eller angrerett har man ikke. (Men i dette tilfellet kan man snakke om reklamasjon ettersom det var noe galt med størrelsen, dah.)

Gammel 13-06-08, 09:26   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Uff, kjedelig historie for deg, morsom historie for oss.

Nei, returrett eller angrerett har man ikke. (Men i dette tilfellet kan man snakke om reklamasjon ettersom det var noe galt med størrelsen, dah.)

Jeg uttrykte meg litt upresist, men hvis varen har en mangel (her: feil størrelse, selgeren har levert en vare som ikke stemmer med det som er avtalt) så kan faktisk kjøperen heve kjøpet hvis mangelen er vesentlig. Og det er den jo her iom at Guniss ikke kan bruke den.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:47   #8
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Angående butikker og service

Makan til frekk lurvefrøken da.
Noen mennesker burde aldri hatt et serviceyrke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.