|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage til LindexDersom du har fått beskjed om at bytting ikke var noe problem, bør Lindex føye seg her altså. Herregud! Spesielt siden de kommer med så forskjellige svar, at det tydeligvis ikke er EN fast policy når det gjelder bytting. Uprofft.
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Klage til LindexI kjedebutikkene som Lindex, H&M, Cubus etc har jeg aldri hatt problemer med å bytte klær i forskjellige butikker. Men jeg vet det er spesielt med undertøy og badetøy, mange butikker bytter ihvertfall ikke undertøy.
![]() |
#3 |
lykkelig
|
![]() Sv: Klage til Lindex
Ja,d et er det som er saken. Hadde jeg fått beskjed om at den ikke kunne byttes, hadde jeg ikke kjøpt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
rakkarpus
|
Blir du så irritert at du koker over dette, at du ikke får byttet badetøy, og til en pris av 129 kr, ja da er du lettkokt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Da er jeg også lettkokt. Det har ingenting med pengene å gjøre, men med det at butikker har så dårlig kundebehandling og er så inkonsekvente. Jeg synes ikke man bare skal finne seg i slikt.
![]() |
|
|