Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Når jeg prikker noen ...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 17:15   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Når jeg prikker noen ...

Mulig jeg er utrolig teit, men hvor i all verden finner dere smileyene når dere skal prikke noen? Kunne vært greit å tatt med en smiley innimellom syns jeg

Gammel 01-05-08, 17:17   #2
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når jeg prikker noen...

Du må huske de i hodet.

Gammel 01-05-08, 17:18   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skriv inn navnet på smileyen, med kolon på begge sider. skrives slik: : haha : (Men uten mellomrom.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 17:19   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Aha! Takker. Så kjekt at man stadig kan lære noe nytt

Gammel 27-05-08, 15:33   #5
cccc
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
cccc har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er helt ny, og skjønner at jeg må gjennom en bratt læringskurve før jeg kan regnes som "heimenisse" her på forumet Mitt spørsmål er hva det vil si å prikke noen, og hvordan man "åpner" en prikk...

cccc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 15:35   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å "prikke" noen er å gi tilbakemelding til et innlegg. Det gjør du ved å trykke på dette symbolet under vedkommendes avatar: (Det forestiller en vektskål.) Da får du muligheten til å krysse av for om det er en positiv tilbakemelding ("grønn prikk") eller en negativ ("rød prikk"), og du kan skrive en kommentar hvis du vil.

For å se de prikkene du selv har sendt og fått, går du til kontrollpanelet ditt.

Gammel 27-05-08, 15:36   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cccc, her.

Jeg er helt ny, og skjønner at jeg må gjennom en bratt læringskurve før jeg kan regnes som "heimenisse" her på forumet Mitt spørsmål er hva det vil si å prikke noen, og hvordan man "åpner" en prikk...

Ryktebørsen. Det står på engelsk da, om det går greit.

Gammel 27-05-08, 16:04   #8
cccc
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
cccc har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tusen takk, nå er jeg litt klokere

cccc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:16   #9
BonusMor
Forumamatør i lære

BonusMor sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Østlandet
BonusMor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ble også litt klokere nå. Fikk en melding "du fortjener en prikk for det innlegget der", og så ble jeg først indignert. Nå, derimot, er jeg stolt som en hane!! (Takk, Billa).

BonusMor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.