Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

"Barnepizza"

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 08:14   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Barnepizza"

Jeg har et småspist og kresent barn, og har for lengst gitt opp "hun spiser når hun er sulten nok" tankegangen. Det fungerer ikke med et barn som da gjerne går dagesvis uten mat. Jeg tror ikke på å ha mat som en slik kampsak.

Vi har slitt med svigermor som kommer med pannekaker selv når menyen inneholder noe hun liker, men med litt fokus på å få servert noe også Mazungen liker til alle har det roet seg.

Når Mazungen har venner på besøk serveres det ofte mat hun liker, og å dekke eget barnebord anser jeg som å gjøre stas på ungene. Å sitte ved bordet i mange timer anså jeg som tortur i min egen barndom og var vel ganske mye eldre enn vanlig før jeg satte pris på det.

Om voksne i selskap får det de anser som god mat og drikke, synes jeg bana skal det samme, og om det er pølse og barnepizza så er det helt greit for meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.