|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?De solgte i alle fall peppermynteis i Norge i 1975. Det vet jeg. For jeg fikk neglerotbetennelse og måtte til legevakta, hvorpå legen ga meg sprøyte under neglen og så dro ut neglen min.
|
|
|
#43 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Jeg har sett After Eight-kule is og lignende i isbarer, men jeg har aldri sett den blå kuleisen de selger i England og andre land. Er det den du mener, Divine?
|
|
|
#45 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Ja, mintgrønn er den vel, nesten som pistasje, men den jeg spiste i England var litt mer blålig på fargen. Blågrønn, men litt mer blå enn grønn. Så de har virkelig solgt/selger den i Norge altså?
|
|
|
#46 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Ja, de solgte mye mintis i min barndom, i alle fall. Etter den negleopplevelsen hatet jeg mintis og ville ikke spise det. Og siden jeg ikke spiste grønn is, fikk jeg aldri med meg at de sluttet med mint og begynte å selge pistasj i stedet. Jeg var vel nærmere 30 før jeg skjønte at den grønne isen alle spiste faktisk ikke var mintis.
|
|
|
#47 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?
|
|
|
#48 |
|
Søt og rar
|
Da er det mulig jeg fremdeles liker Dream altså
|
|
|
#50 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Takket være dere, måtte jeg en tur i butikken i går kveld, men de hadde bare den med kirsebær igjen. Den smakte mest kunstig, synes jeg, og sånne frosne sjokoladebiter er bare "i veien" i sånn is, hvis ikke det er sjokoladeis.
|
|
|
#52 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Her varte ikke bøtta så veldig lenge. Den ble aldri satt tilbake i fryseren igjen. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Peppy!
|
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Nå har jeg også fått prøvd ut et par varianter. Jeg likte den med vanilje, men belgisk sjokolade var ikke det helt store. Kanskje god hvis jeg hadde litt bringebærsorbet eller friske bær til. Men alene ble den for sjokoladete for meg. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Hvordan var den med vanilje? Var den sånn "eggeplommete"? Jeg elsker guule sortprikkete vaniljeiskremer, de er best. Jo gulere - jo bedre. Den verste vaniljeisen som eksisterer må være den vemmelige melke-isen i boks fra First Price.
|
|
|
#58 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Ny favoritt fra Diplom-is?Jeg skal på butikken i morgen!!!!
|
![]() |
|
|