Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til bra serier!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 18:35   #10
Albertine
Passiv

Standard

Her kommer en med nerdete og utdatert smak:

Jeg elsker ALT som heter Star Trek. Favoritten er The Next Generation, og jeg er hemmelig forelsket i både Patrick Stewart som kapteinen og ikke minst Worf. Så kommer Voyager, som også var bra. Deep Space Nine var først en kloning mellom TNG og Babylon 5, men fikk heldigvis sitt eget liv til slutt. Enterprise har jeg ikke sett så mye av, men jeg har alle sesongene liggende på PC'n. Når jeg blir pensjonist skal jeg se hele TOS.

MASH 4077 er en annen favoritt. Ser gjerne de tidlige sesongene med Henry Burns, Trapper og Frank Burns, men synes serien fikk et mer alvorlig preg da Sherman Potter, BJ og Winchester kom. Helt klart at det er massevis av underliggende kritikk av det amerikanske systemet.

På tirsdagene har jeg valgt bort Grey's anatomy og ser heller CSI. Las Vegas er best, Miami nesten like god. NY ser jeg bare hvis jeg ikke har annet å gjøre.

Sørgelig at Criminal Minds forsvant. Den likte jeg også.

Charmed har jeg sett en del av, Alle elsker Raymond er en annen favoritt, og jeg ler meg fillete av Jack, Janet og Chrissie i Three's Company. Synd jeg ikke får tak i den på nettet, nå må jeg nøye meg med å se opptak fra Super Channel.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.