|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du nettavhengig? | |||
| 0-14: Ikke nettavhengig |
|
85 | 62,50% |
| 15-19: I grenseland nettavhengig |
|
30 | 22,06% |
| 20-29: Mulig nettavhengig |
|
10 | 7,35% |
| 30 og opp: Trolig nettavhengig |
|
8 | 5,88% |
| Vil bare se resultatene. |
|
3 | 2,21% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du nettavhengig?Jeg fikk 23. Sitter på nett på jobb og hjemme. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du nettavhengig?
Her havnet jeg også, enda jeg syns jeg er temmelig ofte på nett. Men det føles betryggende å være i samme bås som Nenne.
|
|
|
|
#64 |
|
kamerat
|
Samme her. Det som redder meg, er muligens at jeg ikke skammer meg over nettmoroa.
|
|
|
#65 |
|
flisespikker
|
Nettopp. Det er lurt, og så det å ha en ektefelle som ikke synes nettmoro er et problem.
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Er du nettavhengig?12 og ikke nettavhengig. Merkelig. |
|
|
|
#68 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du nettavhengig?Jeg fikk 10 poeng. Er visst mindre avhengig enn jeg trodde jeg var.
|
|
|
#70 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er du nettavhengig?Jeg fikk 11, så det er visst ikke så ille som det kan virke (selv om jeg er endel her). Reddet av at jeg ikke skammer meg, tipper jeg, og at jeg klarer meg veldig greit uten internett når jeg av forskjellige grunner ikke har tilgang. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
flisespikker
|
Det er sant. Og det er jo også en viss forskjell mellom å "ha behov for nettet til veldig mye av det man gjør" og å være nettavhengig i "patologisk" forstand. (Det er mange som kjører mye bil, liker å kjøre bil og er avhengige av bil for å komme seg til og fra jobb eller å handle, for eksempel, uten at man kaller dem "bilavhengige" av den grunn.)
|
|
|
#72 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du nettavhengig?13
|
![]() |