Sv: Bensinprisane - verdt å bruke så mykje sendetid og spalteplass på?
Opprinnelig lagt inn av bønna, her.
Det er heller den enorme økningen i inntjeningen de får pga høy oljepris ,jeg synes de kanskje burde dele med forbrukerne.
Synes "de" deler masse med meg, jeg, i all den grad jeg også er en del av "staten".
Feks. betalte "de" for ekstremt mange gratis oppfølgingstimer da jeg var gravid (i motsetning til min vennine i UK som nylig mistet sin førstefødte til termin, hadde meget lite symfysemål og aldri hadde levert en urinprøve en gang), og "de" dekket lønnen min 100 % da jeg ble syk.
"De" ga oss gratis velferd for flere hundre tusen kroner da gutten vår ble født prematur. "De" betalte lønn til mannen min 100 % da gutten vår ble syk så vi alle tre kunne være på sykehus, "de" betalte for mat og losji for oss foreldre så vi kunne være med gutten vår så mye vi ville.
Videre betalte "de" for at vi kunne være et helt år hjemme med barnet vårt etterpå, og jammen med sponser "de" ikke han med gratis lege og tannlege en rekke år fremover også!! Ikke bare det, men jammen meg skal han ikke også få gå gratis på skolen og på gratis universitet om han vil det også!!
Og i dag sitter jeg hjemme fordi "de" har gitt ham gratis vaksine så han er syk, og i den forbindelse har "de" laget loven slik at jeg får betalt lønn likevel.