Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Utleiehytte i fjellet. Noen tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 10:36   #7
Xhibit
Trond

Medlem siden: May 2008
Xhibit har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Vi har bestemt oss for å leie hytte på fjellet i sommer. Der er mange som leier ut hyttene sine gjennom Novasol o.l. Men det går sikekrt an å leie privat også, direkte med folk som har hytter.
Er her noen som har noen gode tips til hvor jeg skal henvende meg for å finne ei bra og stor hytte med plass til 8 i fjellheimen? Helst i nærheten av Lillehammer/Gudbrandsdalen-området.

Noen som har gjort noe lignende?

Hei

Vi har hytte på Skeikampen i Gausdal ca 30 min. fra Lillerhammer som vi skal leie ut deler eller hele sommeren. Hytta har 8 sengeplasser (3 soverom), bad, badstue, fullt utstyrt kjøkken (oppv.masin etc). Hytta ligger på ca 850 m, og det er bare noen minutter å gå før du er ¨på setervoller og i fjellet. Hunder er tillat - vi har hund selv... Helst ikke røyking inne. Stor terrasse med grill. Skeikampen har et av Norges fineste turterreng i fjellet, og er kåret til det beste mountain-bike området i landet. 18 hulls golfbane (høyfjellsbane) og mange tennisbaner. Send meg en e-post hvis du er interressert

Xhibit er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.